UA
RU

Sustainability Talk: український свідомий бренд капелюхів Kazvan.Hats

Редагувати переклад

Все буде свідома Україна!

В межах редакційного Sustainable Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з Kazvan.Hats, адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновницею бренду Анастасією Казван.

Sustainability Talk: український свідомий бренд капелюхів Kazvan.Hats-Фото 1

Kazvan — це український sustainable бренд-ательє головних уборів та аксесуарів, заснований 2018 року у Рівному. Їхній слоган:For born to be young! Бренд творить для молодих душею людей, які є достатньо сміливими, щоб бути «інакшими» та проявляти назовні себе справжніх.

Як народилась ідея створення бренду?

Це водночас був і поклик серця, і шлях довжиною в життя. Починаючи зі спогадів дитинства, де я не знімала мамин капелюх та, закінчуючи вже дорослим бажанням знайти унікальний та зручний головний убір. 
В основу Kazvan.Hats я одразу закладала sustainable філософію, бо не бачила сенсу у ще одному бренді одягу, який буде забруднювати планету надлишковою продукцією. Мені важливо, щоб людина, яка придбала виріб, дійсно його носила, щоб він був екологічним і водночас стильним та унікальним. Тому і обрала напрямок аксесуарів – бо аксесуарів багато не буває.

Читайте також: Юлія Пеліпас, засновниця бренду bettter: «Мій вибір непростого шляху в індустрії моди – це не забаганка чи бажання здаватися оригінальною. Це результат моєї майже 20-річної щоденної роботи в сфері моди.»

Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?
Насправді, легше навчитись робити капелюхи, ніж знайти всі матеріали для них. Ще й зі стійкою позицією. Тому матеріали ми шукаємо по всьому світу, крім тих колекцій, які створювались зі старого деніму, чи, наприклад, із залишків текстилю ательє або швейного виробництва. 

Sustainability Talk: український свідомий бренд капелюхів Kazvan.Hats-Фото 2

Фото: Машкова Аліна

Що найголовніше у роботі sustainable бренду?
Любити. Любити людей, планету та свою справу. Це той фундамент без якого я не уявляю наш та будь-якій sustainable бренд.

Також розуміти, що sustainable – це не лише піклування про довкілля. Тобто екологічність матеріалів, пакування, ощадливість виробництва та логістики грають суттєву роль. Але не менш важливою є етична сторона —  гідні умови праці, екологічне спілкування з постачальниками та замовниками.  А ще увага до культурної спадщини та національної ідентичності. Все це є невід’ємними складовими сучасного sustainable бренду.

Sustainability Talk: український свідомий бренд капелюхів Kazvan.Hats-Фото 3

Фото: Машкова Аліна

Як війна повпливала на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?

У перші дні війни я думала про те, яку мені обрати нову професію. Де волонтерити, чим я дійсно можу бути корисною. Думку, що комусь у цей час можуть бути потрібні капелюхи, я не допускала. Але вже на початку березня ми отримали перше замовлення від українки, яка хотіла бути красивою до приїзду свого нареченого. Такі моменти дають натхнення. Насправді, найскладнішим особисто для мене було знову знайти опору, збалансувати свій внутрішній стан. А маючи віру, спокій всередині та підтримку легше вирішуються й матеріальні питання. 

Sustainability Talk: український свідомий бренд капелюхів Kazvan.Hats-Фото 4

Фото: Тетяна Англічанова

Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?

У нас дуже стильні, відкриті клієнти, тому обожнюють все новаторське та креативне. Як, наприклад, моряцька шапочка з upcycled деніму. З капелюхами трохи складніше. Постійно доводиться пояснювати, чому ми використовуємо саме овечу шерсть. Наголошувати, що це дійсно біорозкладний та сталий матеріал, без насилля над тваринами. 

Чим ви надихаєтесь при створенні колекцій?

Креативними людьми, своїм особистим досвідом, мистецтвом. Найулюбленіші роботи були створені у співтворчості з клієнтами. Це зазвичай найскладніші та найдовші замовлення, але саме цим вони і цікаві. 

Sustainability Talk: український свідомий бренд капелюхів Kazvan.Hats-Фото 5

Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І як можна змотивувати  людей до цього?

Не вистачає знань, досвіду. Розуміння масштабу шкоди, яку текстильна промисловість завдає планеті. Мало хто говорить про те, скільки води витрачається на той чи інший виріб, скільки відходів лишається. Швидка мода закликає постійно купувати нове. 

Тому ми у Kazvan.Hats відмовилися від колекцій у класичному розумінні та розповідаємо про sustainable філософію через наші канали комунікації. Формат бренд-ательє дозволяє створити унікальний виріб, який залишиться стильним протягом багатьох років, бо створений саме для вас. 

Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?

Я з дитинства звикла, що одягу може бути мало, але він має бути якісний та добре продуманий. Дуже любила давати нове життя речам. Це перейшло зі мною у доросле життя та стало фундаментом до свідомого споживання. 

Sustainability Talk: український свідомий бренд капелюхів Kazvan.Hats-Фото 6

Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, то щоб це було?

Якщо чесно, перше про що я подумала – це війна. Але життя показало, що боротись іноді буває необхідно. Боротись за свою націю, за свою ідентичність, за своє щасливе майбутнє. Але було б добре щоб навіть така боротьба відбувалась без зброї. Можливо ці думки якісь утопічні, але я бачу цю планету вільною від зброї, від цого зайвого брухту, автоматів, танків, ядерки та ін.

Це питання було для мене найважчим, але коли я почала його писати зазвучала пісня Michael Jackson – Earth Song

Did you ever stop to notice

All the children dead from war?

Did you ever stop to notice

This crying Earth, these weeping shores?

Статьи по теме