Український sustainable-бренд Limarenko представив колекцію SS 2024 на Torino Fashion Week в Італії
Колекція була відібрана промисловою палатою України для представлення країни на міжнародному рівні.
До показу також долучились інші українські митці, які допомогли зробити шоу ще більш професійним.
Спеціально під показ, музичним проектом “Tock” був написаний трек, який вже можна прослухати на багатьох аудіо платформах — Limarenko Torino Fashion Week (шукайте YouTube Music, Spotify).
Цього разу, крім звичних для бренду костюмних матеріалів, до неї увійшли також вінтажні тюлі та пряжа.
Я завжди думала, що весь світ вже давно перейшов на «зелений бік», а виявляється, що Україна одна з тих, хто найшвидше набирає обертів в цьому напрямку. Ми намагаємось охопити все більше видів матеріалів, щоб мати змогу переробити більше. Мій бренд, це не про тренди і сезонні колекції. Однією з наших найголовніших місій є змога завезти в Україну обладнання для переробки. Це виведе нас на новий рівень і наразі ми стрімко наближаємось до цього! Я захоплююсь тим, що світ моди дедалі більше стає свідомим. Для мене велика честь демонструвати на міжнародному рівні те, що Україна є sustainable і пишаюсь тим, що саме мій бренд задає тенденції свідомого споживання на світових показах,
— дизайнерка бренду, Оля Лимаренко в інтервʼю для італійської преси.
Читайте також: СВІДОМИЙ БРЕНД ДОМАШНЬОГО ДЕКОРУ TARLINI HOME ЗАПУСТИВ НОВИЙ НАПРЯМОК TARLINI.РІДНЕ
До колекції увійшли класичні костюми, декоровані ніжними вінтажними тюлями та штучними намистинами. На зміну вишитим колоскам, які стали бестселерами бренду, прийшли вишиті волошки, що за словами дизайнерки, додають ще більшої легкості та літнього настрою у образах. Цього разу вишивку зосереджено на сорочках та тенісках, які є універсальними і підходять однаково як жінкам так і чоловікам.
Низом у образах слугують класичні шорти та брюки oversize, що тримаються на поясі бавовняною декоративною мотузкою. Низ виробів необроблений. Класичні прозорі тюлеві максі спідниці додають образам завершеності. Найакцентнішим образом став too size піджак, декорований обʼємним поясом з перлин та подовжені прозорі брюки палаццо також з вінтажної тюлі, яку ледь не кожен може пригадати з дитинства.
Не менш важливу роль відіграли аксесуари, які бренд віднедавна почав випускати до кожного дропу. Якщо в минулому дропі акцентом були плетені декоровані чепчики, то цього разу зʼявились ще й рукавички. Вони є як вкорочені так і довгі, але і ті й інші виглядають однаково сміливо та ефектно у образах. Дизайнерка впевнена, що вони стануть маст хевом у наступних сезонах.
Колекція вже доступна до продажу в Україні. Локації дивіться в інстаграмі бренду.