В кожного своя муза: сталий бренд Apsara презентував колекцію весна-літо 25

Колекція SS25 присвячена людям, які надихають нас, дають сил рухатись далі роблять усе можливе і неможливе для мети. Адже є серед нас люди-музи, у кожного своя.

В кожного своя муза: сталий бренд Apsara презентував колекцію весна-літо 25-Фото 1

Бренд Apsara теж має свою музу — це тендітна та неймовірно сильна, цілеспрямована Валерія Шевченко, людина, що дуже багато зробила для бренду і назавжди лишатиметься в його серці та ДНК. Валерія, як модель та танцівниця, постала в зйомці кампейну в образі напівбогині та музи Apsara в трьох проявах, які символізують три сильних емоційних стани: 

— любов, пристрасть, жагу до життя; 

— силу прагнення, наполегливість та стійкість духу;

— споглядання, мудрість та виваженість, легкість та жіноча ніжність.

В кожного своя муза: сталий бренд Apsara презентував колекцію весна-літо 25-Фото 2
В кожного своя муза: сталий бренд Apsara презентував колекцію весна-літо 25-Фото 3

В кожного своя муза: сталий бренд Apsara презентував колекцію весна-літо 25-Фото 4

Відповідно, в колекції задіяні три основні кольори, щоб передати ці стани: червоний, чорний та світлі пастельні.

В колекції, як завжди, можна побачити багато ручної роботи: макетний спосіб моделювання, гачкування, бахрома, вишивка широкими стрічками, що виготовлені із залишків тканин минулих колекцій. Червоний жакет — повністю ресайклінг виріб, перероблений із елементів одягу минулих сезонів.

В кожного своя муза: сталий бренд Apsara презентував колекцію весна-літо 25-Фото 5

В кожного своя муза: сталий бренд Apsara презентував колекцію весна-літо 25-Фото 6

В кожного своя муза: сталий бренд Apsara презентував колекцію весна-літо 25-Фото 7

Дана колекція була представлена на BCEFW в місті Будапешт та згодом на UFW, який нарешті повернувся додому. Партнером взуття та аксесуарів на Тижні моди став бренд HOLIDAY. Його візитівка  — це поєднання жіночного стилю, високої якості та індивідуального пошиття взуття за замірами.

Статьи по теме