Закрити
UA
Мода

Valentino представив нову упаковку та вона відповідає всім канонам sustainable

Поділись:

Ми раді відзначити, що люксові бренди активно взялися за ребрендинг та хочуть відповідати вимогам сучасного усвідомленого споживача.

posts-to-db-Фото 1

Мейсон Валентино вирішив переводити бренд Valentino на стійкішу політику, тому він презентував абсолютно нове брендоване пакування. І, можливо, ми не робили б на цьому акцент, якби не одне “але”: пакувальні пакети виготовлені на 55% з переробленого паперу. Причому частина сировини бренд отримує назад від споживача, а частина береться із залишків на виробництві.

Таким же способом бренд почав виготовляти коробки, до складу яких входить картон та цигарковий папір. Бірки та іменні листівки Valentino також переосмислив — відтепер вони будуть виготовлені виключно з переробленого паперу. Valentino не оминув і тканини, як повідомляють керівники бренду, матеріали будуть на 100% перероблені.

Читайте також: Бренд Support by POUSTOVIT розробили худі для проекту Україна Без Сміття 

Ребрендинг, орієнтований на екологічність, також торкнеться подарункових коробок з аксесуарами, виготовленими зі 100% переробленого картону і на 55% з переробленого паперу. На кожному брендованому паперовому виробі буде вказано спосіб правильної утилізації.

Додамо ще плюс один люксовий бренд у скарбничку компаній, яким небайдужа доля нашої планети.