Днями український бренд шовкових аксесуарів та одягу MOLODO організував свій перший івент подалі від міського шуму — в осередку квітучої природи. Метою заходу було познайомити гостей з антиейдж філософією бренду та надихнути на нові звички у догляді.
Читайте також: У НАЦІОНАЛЬНІЙ ОПЕРІ УКРАЇНИ СТАРТУЄ 157-Й ТЕАТРАЛЬНИЙ СЕЗОН
Представники медіа та інфлюенсери зустрілися у мальовничому саду за містом. Кожен міг доторкнутись до айтемів бренду, закарбувати момент на фото, познайомитись із засновницями та насолодитися оазисом спокою.
Серед гостей були Анна Гусєва, Аміна Ктефан, Катерина Кулік, Сергій Смолін, Наталі Чуловська, Таня Карікова, Заріна Нетовкіна та інші.
Івент складався з двох частин: лекції та майстер-класу з виготовлення трав’яного саше, де кожен міг обрати аромат за власними вподобаннями. Засновниці бренду, Мирослава та Надія, поділилися історією створення MOLODO, а запрошена гостя Анна Безик, лікар трихолог з інтегративним підходом до лікування, розповіла про взаємозв’язок внутрішнього стану та зовнішнього вигляду.
Про бренд:
MOLODO — український бренд аксесуарів та одягу з органічного шовку, який зберігає твою красу завдяки силі природи.