Вікторія Бріт, косметологиня-естетистка, тренерка генерального партнера Dermalogica, розповіла про історію бренду, його філософію, засновницю Джейн Вурванд та презентувала новинки.
Перший продукт Phyto Nature Lift Eye Cream ліфтинг-крем навколо очей з пептидами та фітоактивними речовинами. За словами розробників крем піднімає опущені повіки після першого використання, а в перспективі навіть надає ефект відкритого погляду.
Друга новинка Pro-Collagen Banking Serum – сироватка з колагеном, яка запобігає передчасному старінню. Колаген дуже важливий для здоров’я та пружності шкіри. Науково доказано його позитивний вплив не тільки на шкіру обличчя, але і на волосся, нігті та суглоби, тому на бранчі генеральний партнер, бренд Rejuvenated пригощав гостей колаген-кавою.
Світлана Пасько, лікарка-косметологиня, тренерка Rejuvenated, розповіла про ретельний підхід бренду до створення харчових добавок, які допомагають жінкам по всьому світу дбайливо піклуватися про свою зовнішність і здоров’я.
Психологиня Віталіна Гончаренко розповідала про ментальну красу, про те, як впливають наші думки та емоції на загальний стан організму та як подолати непростий шлях прийняття себе.
Б’юті-редактори, блогери та лідери думок мали змогу першими ознайомитися з новинками від бренду Dermalogica та спробувати продукти від бренду Rejuvenated, отримали подарунки та взяли участь у розіграші від Kogal Accessories. Б’юті-бранч у форматі ретриту подарував відвідувачам не тільки позитивні емоції, але й багато корисної інформації щодо догляду за собою.