Nissaba — новий етичний парфумерний бренд, що змінює індустрію
В парфумерному корнері паризького магазину Printemps представили нову марку ароматів Nissaba. Це максимально натуральні парфуми з високою дозою інгредієнтів природного походження та сертифікованого органічного спирту, отриманого з французької пшениці. Назва Nissaba походить від месопотамської богині письма та зерна, що відповідає філософії бренду про з’єднання людей із природою – фермерів чи споживачів – і поширення цих знань у світі.
Один з засновників Nissaba Себастіен Тіссо раніше працював на відому парфумерну компанію і був “шукачем інгредієнтів” та розвивав напрямок зі сталого розвитку. Для нього було важливим створити етичний парфумерний бренд, який би допомагав локальним громадам, що займаються вирощуванням рослин для парфумерної індустрії. Тому 5% від продажу парфумів Nissaba йде на фінансування фондів та організацій, які інвестують у стале сільське господарство ароматичних інгредієнтів.
Над кожним ароматом працювали відомі парфумери, такі як Александра Моне, Іліас Ерменідіс, Олівʼє Кресп, Ніколя Боннвілль та інші. їх завданням було поєднати у флаконі натуральні інгредієнти одного регіону походження. Тому назва кожного парфуму належить до місця де вони ростуть. Наприклад, в індонезійському Sulawesi основні ноти — це пачулі, бензоїн, мускатний горіх та ветівер, а у французькому Provence змішані ноти лаванди, лікарського гісопу, мускатної шавлії та коріандра.
Концепт екологічності прослідковується і в дизайні пакування. Флакон зроблений з максимально тонкого скла, що зменшує наполовину викиди CO2 під час його виготовлення. Назва та інформація на склі нанесені гравіюванням без використання чорнил та клею, а деревʼяна кришка без пластику всередині. Також бренд пропонує заправки, якими можна повторно наповнити використаний флакон.
Парфуми Nissaba ексклюзивно представлені у парфумерному корнері Scented Room Printemps Beauté у Парижі.
Автор: наш спеціальний кореспондент з Парижа Ольга Козак