Нова тенденція: вінтажні корнери у великих паризьких магазинах
Цього тижня наш спеціальний кореспондент з Парижа Ольга Козак досліджує вінтажну тематику та її актуальну популярність у французькій столиці.
Мода на вінтаж у Франції набирає обертів. Ще декілька років тому відвідувачі відомого магазину Galeries Lafayette уявити не могли, що там зʼявиться майже цілий поверх речей секонд-хенд. Через три роки після запуску лейбла Go for Good, який позначає продукти зі зниженим впливом на навколишнє середовище, Galeries Lafayette відкрила великий простір (Re)Store у своєму флагманському бутіку де можна придбати, перекроїти чи перепродати вінтажні речі.
Цікавість до вінтажу викликана ще тим, що втомившись від брендів мас-маркета та культури швидкого споживання, клієнти сьогодні шукають унікальні, єдині у своєму роді предмети з історією та характером. На відміну від звичайного роздрібного магазину, де все абсолютно нове і стерильне, вінтажні куточки мають більш автентичну та привабливу атмосферу. Так, секонд-хенд став важливою стратегічною віссю групи Printemps після відкриття «7ème cie du Printemps» — великого простору площею 1300 м² з видом на Ейфелеву вежу у головному магазині на бульварі Осман, який присвячений вінтажним люксовим та дизайнерським речам.
Багато вінтажних корнерів також пропонують послуги з реставрації та персоналізації, що полегшує покупцям пошук ідеального предмета для свого дому чи гардеробу. Для прикладу, у найдавнішому паризькому універмазі Le Bon Marché відкрився відділ вінтажних люксових годинників від онлайн магазину вінтажних речей Collective Square. Крім покупки клієнти на місці можуть зробити автентифікацію старих моделей. А вже зовсім скоро готується ще один тимчасовий корнер — “цілий спа для вінтажних сумок від Collective Square” де можна буде оцінити стан сумки та замовити догляд, навіть для рідкісних моделей з екзотичної шкіри. Цей додатковий рівень персоналізації допомагає клієнтам відчувати себе більш пов’язаними зі своїми покупками, а також може з часом збільшити цінність товару.
Популярність на вінтажні речі є відображенням висхідної тенденції сталого розвитку та екологічної свідомості. Купуючи старовинні товари, клієнти допомагають зменшити відходи, а також підтримують місцеві громади та малий бізнес. Цікаво спостерігати, як лідери роздрібної торгівлі шукають методи співпраці з вінтажними магазинами. Одним з таких є французька мережа магазинів Monoprix, яка почала розташовувати стелажі вінтажного посуду та декору з онлайн магазину Selency поряд зі своїми новинками. Якщо ж казати про найнеочікуваніше місце де можна було побачити вітрину з вінтажними прикрасами — це сувенірний магазин музею декоративного мистецтва у Парижі біля Лувру.