Знайомство з брендом: сімейна українська марка Mesonia – перфекціоністи в косметиці
Бренд доглядової косметики для всієї сім’ї Mesonia можна назвати перфекціоністами українського б’юті-ринку. Шість років українське подружжя Софія і Андрій Дуйко інвестували в розробку косметичних засобів світового рівня, відкрили власний завод під Києвом, пережили захоплення бізнесу російськими окупантами, і, нарешті, раді представити засоби бренду широкому загалу.
Родина Дуйко нагадує італійську родину Dolce&Gabbana. Не тільки стилем, гучністю та амбіцією, а ще й тим, що хочуть зробити бізнес, який лишать у спадщину династії. Mesonia – це сімейний косметичний нішевий бренд, виплеканий Андрієм і Софією протягом п’ятнадцяти років, шість з яких пара витратила тільки на розробку лінії косметичних доглядових засобів, якими щодня користуюється їх власна велика родина.
«Я знаю дуже мало брендів, які б витрачали стільки часу і ресурсів на розробку продукту до його реалізації, як ми. Після двох із половиною років роботи мій чоловік був готовий запускатися. Проте я наполягла: потрібно вдвічі більше часу на удосконалення кожної формули. В результаті ми зробили засоби, якими я можу сміливо пишатися». — розповідає засновниця бренду Софія Дуйко.
Андрій і Софія побудували завод Mesonia під Києвом, який був захоплений під час тимчасової окупації Київської області російським ворогом. Охорона заводу опинилась в заручниках окупанта. Про цей період Софії важко згадувати, адже всі надії і плекання подружжя були майже зруйновані, над працівниками компанії висіла загроза загибелі. «Частина наших людей з охорони опинилася в заручниках. Дякувати Богу, всі живі, здорові, і ніхто до сьогодні не покинув виробництво. Окупанти вкрали і знівечили багато, проте ми не опустили рук, все відбудували, відновилися і стали сильнішими». – розповідає Софія.
Всі подальші плани Софії і Андрія пов’язані з Україною. Подружжя планує побудувати свою велику історію надовго, а не лишатися сірими кардиналами.
«Спочатку ідеальний продукт, а потім маркетинг». – під таким гаслом засновники бренду Mesonia розробляють косметичні засоби.
Сьогодні завод Mesonia оснащено і сертифіковано за найвищими міжнародними стандартами. Серед постачальників компонентів для доглядових засобів Mesonia – Mibelle Biochemistry із Швейцарії, іспанський Vytrus Biotech, BASF з Німеччини або Vintage із США. Це світові лідери в сировині для косметичних продуктів у люксовому сегменті.
Серед інгредієнтів, які викорустовуються у формулах Mesonia – особливі компоненти, які зазвичай доступні в найдорожчому ціновому сегменті. Наприклад, амінокислоти шовку із Італії та бразильська ексклюзивна професійна технологія PRO.LISS 100, яка відчутно покращує структуру волосся. Або якісні пептиди-міорелаксанти для розгладження зморшок SYN-AKE із Швейцарії . Крім того, бренд Mesonia один з небагатьох українськиї брендів, який використовує активи стовбурових клітин у складі своїх продуктів. Унікальні пептиди, або такі пребіотики як Бебі Біом, насичені вітамінні комплекси, різні стабілізовані форми вітаміну С, ніацинамід, Омега-3 та дуже багато інших передових складових. «Наша косметика – це справжній люкс, але за доступну ціну». – наголошує Софія Дуйко.
«Єдине, чого ми досі не навчилися робити в Україні на найвищому рівні – це парфумерні композиції для наших доглядових засобів, тому для Mesonia їх виготовили відомі у професійних колах студії із Швейцарії, Франції, Англії та Саудівської Аравії. Будемо розвивати цей напрям у себе найближчі роки, поки не будемо готові перейти на власні аромати». – говорить Софія.
В арсеналі бренду є доглядові засоби для всієї родини: колекція для жінок, продукти якої розроблені спеціально для різних типів і станів шкіри, продукти і аксесуари для догляду за волоссям і шкірою голови, повноцінна чоловіча лінія та засоби для чутливої шкіри малюків.
Наразі Софія переймається тим, що Mesonia вже має всі необхідні продукти для задоволення попиту найвибагливішого українського покупця, і їй стає все складніше розробляти новинки, щоб дивувати фанатів. Проте б’юті-індустрія не стоїть на місці, кожного дня з’являються нові виклики. Софія порівнює створення косметичного бренду з народженням дитини: “У нас п’ятеро дітей, проте бренд Mesonia відчувається як шоста дитина. І це особливий момент в нашій історії».
«Ми відповідаємо прізвищем за те, що хочемо представити до вашої уваги” – говорить Софія Дуйко.
Читайте також: УКРАЇНСЬКА АКТОРКА АНАСТАСІЯ ЦИМБАЛАРУ ТА КОСМЕТИЧНИЙ БРЕНД PTASHKIN SAD СТВОРИЛИ ЛІНІЮ КОСМЕТИКИ