
Лілі-Роуз Депп у двох тизерах кампанії Chanel N° 5
Бренд Chanel представив два тизери за участю Лілі-Роуз Депп.
Зважаючи на все, Chanel задумали щось грандіозне. Спочатку парфумерний бренд представив віжуали нової рекламної кампанії Chanel N 5 L’Eau за участю дочки Джонні Деппа. Тепер справа дійшла до тизерів, адже модний Будинок готується до виходу міні-фільму, присвяченого новому аромату. Перші відеокадри вказують на те, що в новому кампейні ми побачимо Лілі-Роуз Депп у кількох образах, деякі з них будуть для неї незвичними.
Читайте також: 5 фактів про Chanel N° 5
Нова концепція аромату здається все тією ж, але насправді вона інша: «Ти знаєш мене і… не знаєш», – каже голос за кадром. І якщо згадати, хто був обличчям Chanel N° 5 до Лілі-Роуз Депп, можна зрозуміти, про що йдеться. Як і решта великих брендів, Дім Chanel вирішив омолодити аудиторію та адресувати свої послання новому поколінню Y, до якого належить і дочка Джонні Деппа. Отже, композиція легендарного Chanel N° 5 теж зміниться.
Більше від
- Різдвяний вішліст: 12 речей, які потрібні кожній
- SYMBOL Line: нова колекція WOOD MOOD із сучасними символами українських міст
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар