UA
RU

5 способів дбати про планету з Yves Rocher

Редагувати переклад

"Природа - наше майбутнє", - говорив Ів Роше, засновник однойменного косметичного бренду Yves Rocher із високим рівнем екологічної відповідальності. Відмінним прикладом шанобливого ставлення до навколишнього середовища є нова лінійка гелів для душу із концентрованою формулою.

Гель для душа

Філософія бренду базується на любові та дбайливому поводженні з дарами природи. Ів Роше завжди керувався одним незмінним правилом:

Повертати природі все, що вона так щедро дарує нам щодня для краси жінки.

І це не пусті слова. Протягом усього свого існування Yves Rocher Завжди насправді доводив своє важливе ставлення до дотримання цього правила. Природа та Жінка – ось, що справді має значення.

Давайте розглянемо основні базиси, на яких ґрунтується екоконцепція Yves Rocher:

Уважне ставлення до рослин

Бренд використовує рослини, вирощені спеціально для своєї продукції, або частини рослин, які можуть бути відновлені. До цього переліку не належать види, внесені до Міжнародної червоної книги. Експерти у пошуках ідеальних рослинних інгредієнтів подорожують по всьому світу, а найкращі зразки культивує за правилами Біологічної Агрокультури на власних полях Ля Гассії. Саме тут, у серці бренду Yves Rocher, на 55 гектарах полів, відзначених сертифікатом ECOCERT, фахівці вирощують волошка, мальву, аптечну ромашку, римську ромашку, арніку, календулу, настурцію та інші рослини, які входять до складу формул продуктів.

Відмова від тестів на тварин

Не кожен бренд може похвалитися тим, що не використовує під час тестування продукції тварин. Yves Rocher відмовився від цієї процедури ще 1989 року. Тим часом щорічно у тестах на токсичність при розробці косметики гине понад 8% наших братів менших.

Гель для душа

Використання повторно перероблених матеріалів

Цікаво, що бренд при виготовленні флаконів та коробок для своєї продукції використовує виключно матеріали, що підлягають вторинній переробці. Що це означає? Завдяки Yves Rocher викиди газів, що спричиняють парниковий ефект, скорочуються на 30%. Окрім цього, творці бренду розміщують на своїй продукції логотип TRIMANщо нагадує споживачам про важливість сортування сміття.

Озеленення планети

Yves Rocher  як з повагою ставиться до природи, а й сприяє поліпшенню екологічного стану планети. Так, 1991 року Жак Роше, син Іва Роше, ініціював створення Фонду Yves Rocher, Чия основна місія полягає у захисті навколишнього середовища та його біорізноманіття. Одна з програм (а всього їх чотири) присвячена озеленення. Бренд поставив собі глобальну мету висадити 100 мільйонів дерев до 2020 року. В Україні програма існує із 2012 року. Наразі висаджено вже 300 тисяч дерев.

Гель для душа

Захист водних ресурсів

Офіційна статистика свідчить: з 2008 року Yves Rocher скоротив споживання води на 17%. І з кожним роком ця цифра ставатиме ще більшою. Насамперед завдяки екологічній новинці від бренду – Концентрованому гелю для душу.

Ідея полягала в тому, щоб отримати формулу концентрованого засобу, що містить менше води, ніж звичайний гель для душу, але такого ж ефективного, – пояснює Віржині Кутюро, директор відділу наукової оцінки продуктів бренду.

Експерти довго билися над вирішенням проблеми, доки їм не вдалося розробити унікальну інноваційну формулу гелю. В результаті ми маємо компактний флакон об'ємом 100 мл, який розрахований на 40 застосувань, тобто на ту ж кількість, що і гель для душу 400 мл. А це означає, що лише однієї краплі кошти вистачить, щоб прийняти душ. Контролювати потрібну дозу буде зручний ковпачок із клапаном.

І це ще не всі переваги Концентрований гель для душу від Yves Rocher! Серед них:

  • 97% компонентів натурального походження та відсутність консервантів;
  • Основа гелю має рослинне походження та нейтральний рH;
  • Упаковка підлягає вторинній переробці. При її створенні використовується на 50% менше від пластику;
  • Біорозкладається формула.

Приємний бонус для покупців гелю для душу, які піклуються про навколишнє середовище: за один придбаний вами засіб Фонд зобов'язується посадити дерево.

До речі, Концентрований гель для душу представлений у трьох ароматах: тонізуючому «Манго і Коріандр», розслаблюючому «Олива та Петіґрен», чуттєвому «Бурбонський ваніль». Вибирайте той, що йде до вашого сьогоднішнього настрою!

Статті на тему