Бренд представив нову лінійку губних помад та запросив на зйомку три абсолютно різні знаменитості.
Dior Beauty повідомив про запуск нової лінійки помад Dior Addict, які надійдуть у продаж уже у березні цього року. Але елегантну рекламну кампанію бренд запустив уже зараз, щоб ще більше підігріти інтерес своїх клієнтів.
Цього разу в головних ролях знялися три абсолютно різні, але не менш цікаві та колоритні дівчата: акторка Аня Тейлор-Джой, учасниця південнокорейського гурту Blackpink та модель та художниця Шерон Алексі. Усі вони з’явилися у динамічному промо ролику бренду Dior Beauty. Ліл Коллінз працювала з того боку об’єктива. Про це повідомляє видання WWD.
За задумом, рекламна кампанія буде представлена у вигляді диптихів: ліворуч буде продемонстровано знімок продукту, а праворуч – фото однієї зі знаменитостей, нафарбованої відповідною помадою і кожна в руках матиме маленьку срібну сумочку від Dior.
Кожна з них демонструє свій впевнений стиль, свій творчий світ і, насамперед, свою індивідуальність,
– йдеться у прес-релізі бренду.
Нові губні помади Dior Addict будуть доступні у чотирьох унікальних упаковках, створених з необробленого деніму, рожевого стьобаного матеріалу, чорного лаку та металевого срібла.
Читайте також: Перше знайомство: Carner Barcelona – парфуми з ароматом Середземномор’я
Пітер Філіпс, креативний та імідж-директор з макіяжу Dior, зазначив, що нова лінійка на 90% складається з натуральних інгредієнтів та олій квіткового походження. Усього буде доступно 40 нових відтінків.
Нагадаємо, що Аня Тейлор-Джой стала амбасадором бренду Dior у жовтні минулого року і до її обов’язків входить представлення нових колекцій одягу, а також косметики бренду. Що, власне, вона робить.