UA
    RU

    Аня Тейлор-Джой знялася у новій рекламній кампанії Dior Beauty

    Редагувати переклад

    Бренд представив нову лінійку губних помад та запросив на зйомку три абсолютно різні знаменитості.


    Dior Beauty повідомив про запуск нової лінійки помад Dior Addict, які надійдуть у продаж уже у березні цього року. Але елегантну рекламну кампанію бренд запустив уже зараз, щоб ще більше підігріти інтерес своїх клієнтів. 

    Аня Тейлор-Джой знялася у новій рекламній кампанії Dior Beauty-Фото 1

    Courtesy of Dior

    Цього разу в головних ролях знялися три абсолютно різні, але не менш цікаві та колоритні дівчата: акторка Аня Тейлор-Джой, учасниця південнокорейського гурту Blackpink та модель та художниця Шерон Алексі. Усі вони з'явилися у динамічному промо ролику бренду Dior Beauty. Ліл Коллінз працювала з того боку об'єктива. Про це повідомляє видання WWD.


    За задумом, рекламна кампанія буде представлена ​​у вигляді диптихів: ліворуч буде продемонстровано знімок продукту, а праворуч – фото однієї зі знаменитостей, нафарбованої відповідною помадою і кожна в руках матиме маленьку срібну сумочку від Dior.

    Кожна з них демонструє свій впевнений стиль, свій творчий світ і, насамперед, свою індивідуальність,

    - йдеться у прес-релізі бренду.


    Нові губні помади Dior Addict будуть доступні у чотирьох унікальних упаковках, створених з необробленого деніму, рожевого стьобаного матеріалу, чорного лаку та металевого срібла.

    Читайте також: Перше знайомство: Carner Barcelona – парфуми з ароматом Середземномор'я

    Пітер Філіпс, креативний та імідж-директор з макіяжу Dior, зазначив, що нова лінійка на 90% складається з натуральних інгредієнтів та олій квіткового походження. Усього буде доступно 40 нових відтінків.



    Нагадаємо, що Аня Тейлор-Джой стала амбасадором бренду Dior у жовтні минулого року і до її обов'язків входить представлення нових колекцій одягу, а також косметики бренду. Що, власне, вона робить.


    Статті на тему