UA
RU

Ароматі майбутнього

Редагувати переклад
Усе кардинально змінюється: ми вже не захоплюємось парфумами, які випускають знаменитості, і спокійно ставимося до гурманської ніші. Поділитися своїми думками щодо ароматів майбутнього ми попросили головних знаток відомих брендів.

Ароматі майбутнього-Фото 1

PENHALIGON`S
Федір Сумкін, парфумерний експерт компанії PUIG

Найближчі п'ять років у парфумерній індустрії будуть характеризуватись стійкістю, інноваціями, природністю. Щодо діджиталізації – це явище неминуче. Вже зараз на багатьох онлайн-ресурсах можна отримати підбірку ароматів, просто відзначивши свій улюблений. Мода має циклічний характер. Вона, як і історія, повторюється, ніби повертаючись до минулого, але не торкається його безпосередньо. Цілковитого повторення, звісно ж, немає, але з'являється переосмислення трендів минулого. Зараз йде запит на так звану етичну продукцію та зростає увага до необроблених, сирих нот у композиціях. Один із цікавих експериментів – нота чорної ікри у композиції парфуму. Делікатес був відтворений за допомогою унікальної методики молекулярної екстракції. Хто б міг подумати, що рибні ноти можуть бути настільки елегантними та спокусливими. Описані вище парфумерні тренди майбутнього – це лише здогадки. Ніхто не знає достеменно, що стане сенсацією у світі парфумерії завтра. Чого тільки часом не зустрінеш, починаючи від незвичайних нот алкоголю та бетону і закінчуючи природними запахами людського тіла. Трендами трендами, але вічна класика завжди буде в моді. Ніхто не відмовиться від бергамоту, кедра чи амбрі. Можливо, їх обіграють по-новому, але, як саме це буде, залишається таємницею.

Ароматі майбутнього-Фото 2

CAROLINA HERRERA
Федір Сумкін, парфумерний експерт компанії PUIG

Парфуми – це не лише задоволення, а й магія! З їхньою допомогою ми можемо змінювати настрій, виражатися через улюблений аромат, адже це потужний інструмент, який здатний навіть покращити самопочуття людини, її емоційний та психічний стан. Сьогодні на ринку парфумерії відбувається розподіл на певні категорії (ніша, люкс або мас-маркет), що дає можливість визначати не тільки ціновий діапазон, а й особливі методики, рецептуру, підходи та кінцеву дистрибуцію. Я впевнений, що ця градація збережеться ще тривалу годину, а ось ставлення людей до нового, більш вигідного з погляду фінансів, підходу у виборі ароматів змінюється вже наразі. Парфуми зливаються з нами, зі способом життя, вони здатні навіть змінити його. А наше завдання – сприяти цим змінам лише у кращий бік.

Читайте також: СПЕЦПРОЄКТ «СИЛА У РІВНОСТІ»

Ароматі майбутнього-Фото 3

EISENBERG PARIS
Едмонд Айзенберг, власник парфумерно-косметичного бренду

Зараз на парфумерному ринку панують масові аромати, проте ця тенденція поступово змінюється. Сучасні споживачі хочуть виразити собі, тому підвищений піт на більш вишукані, складні, виняткові поєднання – явище цілком нормальне. Також галузь посилила свою прихильність до сталого виробництва – парфумери добре знають, що природні ресурси обмежені та їх потрібно охороняти. Саме це надихає шукати екологічні рішення, щоб не використовувати будь-які суперечливі чи шкідливі інгредієнти. Штучний інтелект допоможе уявити, як пахне аромат, проте жодна технологія не може замінити ніс парфюмера або надати тонкі, емоційні штрихи, що створюють характер аромату. Мистецтво формування парфумів досі, на щастя, – справа людей. Яким би фантастичним не був штучий інтелект, ніхто і ніщо не замінить чутливості та емоційності людини. Також слід зазначити, що сучасним споживачам стає дедалі цікавіше, як саме створюються аромати. Отже ми, парфумери, повинні чітко сформулювати, що саме кожен інгредієнт вносити в аромат, чому він необхідний і безпечний він. Спрогнозувати аромат майбутнього майже неможливо, адже його вибір – особиста справа. І я впевнений, що під час вибору люди повинні прислухатися до свого серця, а не піддаватися маркетинговим хитрощам.

Ароматі майбутнього-Фото 4

ТІЗІАНА ТЕРЕНЗІ
Паоло Теренці, парфумер

Найбільше змінюються потреби клієнтів, які все частіше прагнуть відчуття неповторності та виражають свою індивідуальність через аромат. Звичайно, всі ми живемо в епоху IT! Технологічна еволюція дуже важлива і приносити із собою нові можливості. Проте я вірю, що ані найпотужніша машина, ані робот не здатні замінити ні серце людини, ні її пристрасть, ні емоції. Зростання попиту на комерційні парфуми призвело до масового виробництва синтетичних молекул, які можна відтворити у великих обсягах. Саме тому аромати часто бувають одаковими. Ми намагаємось використовувати лише природні молекули, дотримуючись традицій старовинної італійської парфумерії, яких навчав наш дідусь Гульєльмо. Я нічого не знаю про майбутнє, бо люблю жити саме сьогоденням. Але, безперечно, можу сказати, що наступний аромат колекцій Terenzi буде про натхнення та душевні емоції. Пірамідальна структура парфумів мало кому цікава, а тривіальна технічність для нас не має значення. Ми завжди рекомендуємо спочатку ознайомитися з історією створення, а не просто відчути аромат, не зрозумівши натхнення, що породило його. І наостанок: парфуми завжди були найінтимнішим предметом розкоші та задоволення для людей. Це не об'єкт, який можна демонструвати, як гарний автомобіль чи дорогий час, але він може бути набагато дорожчим за ці предмети.

Парфуми можна придбати на сайті brocard.ua

Статті на тему