Белла Хадід стала обличчям парфуму Bulgari
Редагувати перекладРозкішна Белла Хадід у не менш розкішній рекламній кампанії аромату Goldea: The Roman Night.
італійський бренд Bulgari об'єднався з парфумером компанії Firmenich Алберто Моралісом, щоб створити новий аромат. Goldea: The Roman Night. Моралліс розповів, що надихало його на створення парфуму:
Натхненний римською пристрастю, аромат викликає в думках безумство імпульсивних римських ночей, бажання слідувати своєму інстинкту, бути відкритим для таємниць. Сильна і спокуслива, римська богиня входить у ніч, слідуючи лише капризам своєї волі, оскільки вона розпорошила золотий еліксир зірок.
Читайте також: ФЕЄРІЯ АРОМАТІВ: CAROLINA HERRERA ВИПУСТИЛА ВІДРАЗУ ШІСТЬ НОВИХ АРОМАТІВ
А тепер давайте подивимося на аромат прозаїчніше. Goldea: The Roman Night складається з верхніх ноток бергамоту, шовковиці та чорного перцю, у серці – троянда, жасмин, півонія та тубероза, а база – ветивер, пачулю та мускус.
Особою аромату стала відома модель Белла Хадід. Про цю новину стало відомо ще у травні, а зараз для нас доступна повна рекламна кампанія Goldea: The Roman Night. Автором кампейну виступив Глен Лачфорд.
Аромат вийде у продаж вже 21 серпня.
Статті по темі:
ЧИМ ВОНИ ПАХНУТЬ: УЛЮБЛЕНІ АРОМАТИ ЗНАМІНОСТЕЙ