UA
RU

Британський бренд зубних щіток Apriori співпрацює з United24

Редагувати переклад

Британський бренд зубних щіток Apriori співпрацює з українською фандрайзинговою платформою United24. Компанія підтримує медичний напрям.

Британський бренд зубних щіток Apriori співпрацює з United24-Фото 1

Молода британська компанія Apriori відома незвичайною колекцією зубних щіток, які точно входять в топ найбільш інстаграмних повсякденних продуктів. Зубна щітка — це річ, яка обов’язково має бути у кожного і в кожному домі. Люди звикають до таких речей і не звертають на них увагу, хоча б мали.

Тож дизайнери Apriori вирішили, що повсякденний предмет має бути стильним та красивим. І створили зубні щітки Slim — елегантні і водночас мінімалістичні. За досконалий дизайн ці щітки отримали нагороду Red Dot Award. Але найголовніше те, що естетику об’єднали з практичністю: модель щіток розробляли разом із стоматологами

Також компанія підтримує принципи сталого розвитку і екологічності. Щоб зменшити вплив на навколишнє середовище, тут використовують нитки на біооснові, рослинні і компостовані матеріали.

Британський бренд зубних щіток Apriori співпрацює з United24-Фото 2

Ще британці Apriori підтримують Україну. Компанія випустила зубні щітки в кольорах українського прапора. 24% прибутку спрямують до фандрайзингової платформи United24. Кошти підуть на медичний напрям — закупку машин швидкої допомоги, медичного устаткування, реабілітаційних тренажерів, генераторів тощо. Допомога надходитиме туди, де найбільш потрібна. 

Автор: Яна Панюшкіна

Фото: Apriori

Читайте також: INRO ТА UNITED24 ПРЕЗЕНТУВАЛИ КОЛЕКЦІЮ СВІЧОК, ПРИСВЯЧЕНУ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИМ МІСТАМ

Статті на тему