Дакота Джонсон стала героїнею кампейну Gucci Bloom
Редагувати перекладДо неї приєдналися Харі Неф, Петра Коллінз та сам Алессандро Мікеле.
Гуччі Блум став першим парфумом бренду з того часу, як креативним директором був призначений Мікеле. «Після двох років я зміг дати Gucci запах», - заявив дизайнер. Разом із парфумером Альберто Морілласом їм вдалося передати класику модного будинку у новому прочитанні. Алессандро відразу сказав: «Мені потрібен жіночний та щасливий аромат». Моралісу з дивовижною чіткістю вдалося втілити це побажання.
Алессандро добре розуміється на парфумерії. Він чарівний і креативний, - сказав Альберто Моралліс.
Читайте також: КРІС ХЕМЗВОРТ СТАВ ОБЛИЧЧЯМ ПАРФЮМУ HUGO BOSS
Парфуми Гуччі Блум є міксом туберози, мускусу, жасмину та екзотичного квіскалісу індійського. Мікеле так описав задум нового аромату: «Я подумав про те, що сталося б, якби молода дівчина зайшла в сад до своєї старої тітоньки». Саме такий садок заради рекламної кампанії відтворили на Таймс-сквер.
Харі Неф, Петра Коллінз, Дакота Джонсон та Алессандро Мікеле начебто зійшли зі сторінок глянцевих журналів 80-х. Сукні з квітковою вишивкою, оборками та бантами, масивні прикраси, неохайні укладання та легкий макіяж – такими ми бачимо головних героїнь кампейну. Мікеле ж залишився вірним лаконічній білій футболці, джинсам, картатій сорочці та грубим черевикам.
Автором іміджів став британський фотограф Олексія Любомирська.
Статті по темі:
ЧИМ ВОНИ ПАХНУТЬ: УЛЮБЛЕНІ АРОМАТИ ЗНАМІНОСТЕЙ
СВІЖІ І ФРУКТОВІ: НАЙцікавіші ПАРФЮМЕРНІ НОВИНКИ ЦЬОГО ЛІТА
ДУШИСТА ПРАВДА: ПОПУЛЯРНІ МІФИ ПРО НАТУРАЛЬНУ І СИНТЕТИЧНУ ПАРФЮМЕРІЮ