UA
RU

Дакота Джонсон стала героїнею кампейну Gucci Bloom

Редагувати переклад

До неї приєдналися Харі Неф, Петра Коллінз та сам Алессандро Мікеле.

Gucci парфум

Гуччі Блум став першим парфумом бренду з того часу, як креативним директором був призначений Мікеле. «Після двох років я зміг дати Gucci запах», - заявив дизайнер. Разом із парфумером Альберто Морілласом їм вдалося передати класику модного будинку у новому прочитанні. Алессандро відразу сказав: «Мені потрібен жіночний та щасливий аромат». Моралісу з дивовижною чіткістю вдалося втілити це побажання.

Алессандро добре розуміється на парфумерії. Він чарівний і креативний, - сказав Альберто Моралліс.

Читайте також: КРІС ХЕМЗВОРТ СТАВ ОБЛИЧЧЯМ ПАРФЮМУ HUGO BOSS

Парфуми Гуччі Блум є міксом туберози, мускусу, жасмину та екзотичного квіскалісу індійського. Мікеле так описав задум нового аромату: «Я подумав про те, що сталося б, якби молода дівчина зайшла в сад до своєї старої тітоньки». Саме такий садок заради рекламної кампанії відтворили на Таймс-сквер.

Харі Неф, Петра Коллінз, Дакота Джонсон та Алессандро Мікеле начебто зійшли зі сторінок глянцевих журналів 80-х. Сукні з квітковою вишивкою, оборками та бантами, масивні прикраси, неохайні укладання та легкий макіяж – такими ми бачимо головних героїнь кампейну. Мікеле ж залишився вірним лаконічній білій футболці, джинсам, картатій сорочці та грубим черевикам.

Автором іміджів став британський фотограф Олексія Любомирська.

Дакота ДжонсонХарі НефПетра КоллінзАлессандро Мікеле

Статті по темі:

ЧИМ ВОНИ ПАХНУТЬ: УЛЮБЛЕНІ АРОМАТИ ЗНАМІНОСТЕЙ

СВІЖІ І ФРУКТОВІ: НАЙцікавіші ПАРФЮМЕРНІ НОВИНКИ ЦЬОГО ЛІТА

ДУШИСТА ПРАВДА: ПОПУЛЯРНІ МІФИ ПРО НАТУРАЛЬНУ І СИНТЕТИЧНУ ПАРФЮМЕРІЮ

Статті на тему