
Девід Бекхем став обличчям чоловічої лінії Biotherm Homme
Косметичний бренд Biotherm оголосив Девіда Бекхема своїм новим обличчям.
Британський футболіст підписав довгостроковий контракт із Biotherm Homme і відтепер представлятиме зволожуючу лінію косметики Aquapower. Крім того, у співпраці з Бекхемом косметичний бренд випустить нову лінію засобів для чоловіків, яка включатиме продукти для догляду за тілом і обличчям, а також набори для гоління. Лінія надійде у продаж у 2017 році.
Я давно замислювався про створення цілої лінії засобів догляду за шкірою, але ідея знайшла втілення лише після переговорів з Biotherm.
– Розповів Девід Бекхем.
Перед футболістом бренд Biotherm Homme поставив нелегке завдання — змінити чоловічу думку на догляд за шкірою. Судячи з результатів недавнього опитування журналу People, в якому Девіда Бекхема було визнано світовим авторитетом у категорії Sexiest Man Alive (Найсексуальніший чоловік сучасності), британцю вдасться досягти своєї мети.
Більше від
- Beauty-подарунки для неї на Новий рік: 5 знахідок від українських брендів
- Від хвої до глінтвейну: 5 різдвяних свічок від українських брендів
- 8 різдвяних тренувань, за які ручаються фітнес-тренери: швидкі, дієві та веселі
- Під знаком комети: Chanel представили святкову колекцію макіяжу 2025
- Час сяяти: 8 ідей новорічного манікюру 2026, які підкорять всіх