UA
RU

Дворянське гніздо: таємниця успіху бренду Sisley

Редагувати переклад
Засновниця французького бренду Sisley Paris графиня Ізабель д'Орнано розповіла головному редактору Marie Claire Костянтину Путіленку про секрети успішного сімейного бізнесу.
Дворянське гніздо: таємниця успіху бренду Sisley-Фото 1

Графіня Ізабель д'Орнано із чоловіком Юбером у сімейних апартаментах

Sisley Paris залишається сімейною справою з моменту свого заснування у 1976 році. Як це вплинуло на успіх марки загалом?
Мабуть, це одна з наших переваг, яка дуже впливала на успішний розвиток бренду всі 40 років, але вирішальне значення мало на самому початку, коли ми тільки починали власну справу з моїм чоловіком, графом Юбером д'Орнано. Часто буває, що сімейний бізнес не становить інтересу для другого покоління, але нам дуже пощастило – зараз компанією управляє мій син Філіп, якому активно допомагають наші дочки Крістін та Елізабет. І вони чудово справляються.

Дворянське гніздо: таємниця успіху бренду Sisley-Фото 2

Нам дуже пощастило - зараз компанією успішно керує мій син Філіп, якому активно допомагає старша дочка Крістін

Коли ви тільки починали, ви вірили, що вдасться побудувати багатомільйонну імперію?
Я завжди вірила у свого чоловіка! На початку 1970-х економіка була практично паралізована нафтовою кризою, і це були не найсприятливіші часи. Юбер вирішив продати батьківський бізнес (косметичний бренд Orlane - МС). Пам'ятаю, як Есте Лодер (яка дорівнювала Orlane при створенні іменного бренду Estée Lauder) відмовляла його не робити цього. Тоді на косметичному ринку була невисока конкуренція (основними гравцями вважалися Helena Rubinstein, Elizabeth Arden). У нас було лише три невеликі кімнати для офісу, і ми займалися всіма процесами самостійно, поступово виробивши основні принципи та правила. Юбер мав чудовий досвід у косметичній індустрії, свою першу справу він заснував у віці 20 років, але завжди прислухався до моєї думки і вмів визнати свої помилки. Думаю, перша впевненість в успіху прийшла до нас через десять років, але тоді ми почали замислюватися про можливий продаж нашого бізнесу: Філіп не розглядав управління компанією як свою кар'єру. На щастя для всіх нас, він передумав.

Одного разу мсьє д'Орнано сказав: «Ми випускаємо новий продукт лише тоді, коли ми маємо щось особливе запропонувати нашій клієнтці». Ви, як і раніше, згодні з таким підходом або слідуєте останнім маркетинговим трендам?
З самого початку ми зробили ставку на якість кінцевого продукту та інгредієнти рослинного походження. Тоді в косметиці вже широко використовувалися недорогі, але стабільніші синтетичні молекули. Ми запропонували по-справжньому новий підхід – все необхідне для нас є у природі, просто необхідно знайти спосіб це у неї отримати. Адже з розвитком технологій з'являлося все більше можливостей для дослідження рослин та їх корисних властивостей. Зараз для успішного розвитку бізнесу ми маємо враховувати ситуацію на ринку, і часто у нас відбуваються дебати за участю лабораторій та відділу маркетингу, але якщо продукт остаточно не готовий до конкретної дати, він буде відправлений на доопрацювання.

Sisley Paris skincare

Sisley Paris – найдорожчий бренд фітокосметики у світі, але ціна кожного засобу відображає зусилля, вкладені у його формулу та склад

Ви, як і раніше, особисто читаєте всі відгуки та коментарі клієнтів про продукти Sisley Paris?
Я завжди читаю повідомлення, які ми отримуємо від кінцевого споживача – це найвірніший спосіб отримати незалежну оцінку та за необхідності внести певні коригування. Це дуже важливо. Зараз — переважно французькою мовою, але раніше – навіть іспанською та польською, якими чудово володію з дитинства.

Ви дуже багато мандрували з чоловіком. Можливо, вам удалося привезти з поїздок екзотичні рослини, які були використані у формулах Sisley Paris?
Наші спільні подорожі з Юбер завжди були робочими відрядженнями, після яких нам іноді вдавалося з'їздити на пару днів до моря, як, наприклад, в Індії. Коли ми тільки-но почали працювати з хіміками, мене вразили приховані можливості рослин. Не завжди рідкісні, екзотичні види мають якусь особливу силу. Нові технології дозволяють по-новому подивитися на рослини, які оточували нас усе життя. Дивно, як навіть з отруйних рослин можна отримати користь.

Дворянське гніздо: таємниця успіху бренду Sisley-Фото 4

Ізабель завжди була законодавцем трендів: їхнє весілля з Юбером стало найгучнішою світською подією десятиліття

Не секрет, що продукти для догляду за шкірою Sisley Paris – одні з найдорожчих у світі.
Цьому є логічне пояснення. По-перше, це дає нам більше свободи при створенні формул і можливість використовувати найкращу сировину. По-друге, ми робимо максимальну кількість тестів, поки не переконаємось у повній безпеці та гіпоалергенності засобу.

Розкажіть про свій улюблений натуральний аромат.
Я божеволіє від того, як пахнуть троянди в моєму саду. Це особливий, неповторний сорт, з невеликими квітками, рожевими пелюстками та яскраво-жовтим серцевиною, який цвіте лише два тижні на рік, наприкінці травня.
Я навіть не знаю, як він називається. Ми дуже довго працювали над тим, щоб відтворити його у новому ароматі Izia. Над його створенням працювали три парфуми, яким я відправляла свіжозрізані букети.

Як вам вдається підтримувати себе в такій приголомшливій формі?
(Сміється.) Моя дочка часто повторює, що я дуже невибаглива і веду досить скромний спосіб життя. Я уважно стежу за своїм харчуванням, але намагаюсь особливо себе не обмежувати. Можу перекусити, коли відчуваю голод. Люблю плавання, граю в гольф та катаюся на лижах. Я регулярно роблю спеціальні вправи зміцнення м'язів спини, розроблені мені тренером. Упевнена, що така гімнастика корисніша за будь-який вид спорту. Головне – займатися щодня.

Ізабель, ви справжня ікона стилю. Як виглядати елегантно у будь-якій ситуації?
Раніше я дуже уважно стежила за модою серед моїх улюблених брендів – Jean Paul Gaultier, Valentino, Celine, Dries van Noten, але зараз я вже не так часто ходжу по магазинах. Кожна дівчина повинна знати, що йде саме їй, і підкреслювати свої сильні сторони - гарні вилиці, витончені кисті, високий зріст, використовувати переваги своєї фігури. Часом для елегантного образу досить чорних штанів та білої блузки. Не варто надмірно захоплюватися аксесуарами, хоча особисто у мене досить складний бароковий стиль, я люблю поєднувати різні текстури. Не впевнена, що смак і стиль можна передати від матері до дочки – кожна з нас унікальна.

Статті на тему