Свій проект знаменитість назвала “LolaVie”.
Дженніфер Еністон стала в ряди знаменитостей, які хочуть зробити цей світ ще красивішим. 52-річна актриса оголосила про запуск особистого бьюті-бренду “LolaVie”. Еністон повідомила, що нову лінійку можна придбати вже 8 вересня.
Зірка серіалу “Друзі” створила обліковий запис бренду в Інстаграмі, але жодної інформації про майбутню косметичну лінійку поки що немає. З трьох постів, які вже є на сторінці, можна припустити, що продукція буде складатися з натуральних компонентів, а також буде лінійка по догляду за волоссям.
Видання Page Six Style дізналося, що Дженніфер Еністон подавала заявку на реєстрацію торгової марки “LolaVie” ще у червні 2019 року і згідно з даними з документа, бренд вироблятиме лосьйони для обличчя та тіла, гелі для душу, ароматичні свічки, а також засоби догляду за волоссям.
Актриса вже знайома з роботою косметичних брендів, оскільки на її рахунку вже є досвід у цій сфері: вона є креативним директором лейблу Vital Proteins, а також тривалий час була амбасадором компанії Aveeno.
Читайте також: Ближче до зірок: Які на запах Ріанна, королева Єлизавета ІІ, сестри Кардаш’ян та інші
У 2010 році Еністон випустила парфум під назвою “LolaVie”, який, як вона пояснила, означав “сміятися над життям”, але пізніше вона різко змінила назву аромату на “Jennifer Aniston” через конфлікт з аналогічним брендом.
Це довга історія, і, чесно кажучи, вона надто особиста, щоб розповідати, але вона має особливе значення,
– сказала вона, вибираючи для свого бренду первісну назву.
Безсумнівно, у Дженніфер Еністон точно будуть постійні покупці з-поміж її шанувальників, але не варто забувати, що конкуренція на ринку краси дуже велика. Майже кожен місяць знаменитості повідомляють про відкриття власних бьюті-брендів. З останніх: Хейлі Болдуїн, Аріана Гранде, Розі Хантінгтон-Уайтлі запропонували або запропонують світові новинки косметики. Але варто брати до уваги також старожили цього бізнесу — Гвінет Пелтроу, Міранду Керр та інших.