UA
RU

Ековідповідальне виробництво: на прикладі трьох брендів

Редагувати переклад
Турбота про довкілля стає глобальним явищем!

В умовах сучасності, з усіма її інноваціями та передовими технологіями, перейти на еко-виробництво (це означає, що весь процес, починаючи від видобутку сировини і до утилізації відходів) — це складно, дорого і не швидко. Є кілька способів, як компанія може допомогти навколишньому середовищу: 

  1. зменшити використання водних ресурсів
  2. знизити шкідливі викиди у воду та повітря
  3. використовувати у виробництві нетоксичні матеріали

І це лише основні вимоги! 

Читайте також: ТВЕРДИЙ ШАМПУНЬ: ЧОМУ ЦЕ ЕКОЛОГІЧНО?

Здається. а яке це відношення має до нас? Саме безпосереднє. Просто подивіться на свою тумбочку або загляньте у ванну кімнату: скільки тюбиків, баночок і пляшечок ви зможете нарахувати? І практично всі вони придатні для одноразового використання та не піддаються подальшій обробці. 

Сьогодні ми хочемо розповісти про ті бренди, яких не лякає зміна орієнтирів на користь природи. 

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публікація від Yves Rocher Ukraine (@yvesrocherua)

Yves Rocher

Французька косметична компанія відома своїм відповідальним підходом до виробництва та серйозним ставленням до соціальної складової бренду. Наприклад, серія авторських ароматів Yves Rocher не тільки відповідає принципам ековідповідального виробництва, а й народжується на бретонських фабриках у Франції. Це допомагає місцевому населенню вирішити проблему із працевлаштуванням. Важлива місія, чи не так?

Не менш важливим є і те, що кришка парфумерної води виготовлена ​​з переробленого пластику, а флакон і картонна коробка підлягають вторинній переробці. Уявіть, як сильно це знижує навантаження на природу!

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публікація від Kiehl's Since 1851 (@kiehls)

Кіеля

Відновлюють цю ініціативу і американці Kiehl's. У магазинах по всьому світу приймають використані баночки та тюбики від косметичної продукції, які потім відвозять на сортувальні станції, де завдяки спеціальному обладнанню відходи пресуються та з них виділяється до 70% корисної продукції. Крім цього, Kiehl's використовують для виробництва упаковки перероблені повторно матеріали. До 2020 року компанія обіцяє скоротити викиди CO2 та споживання води на 60%!

Яка ж соціальна місія у Kiehl's? Бренд акцентує увагу на ініціативах, що підвищують благополуччя дітей, екологічну обізнаність та дослідження в галузі ВІЛ/СНІДу.

Читайте також: СТОП-ЛИСТ: 8 НЕЕКОЛОГІЧНИХ Б'ЮТІ-ЗВИЧОК

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публікація від Colgate (@colgate)

Colgate

А як ви належите до eco friendly тюбика зубної пасти? Тому що незабаром це стане реальністю. Компанія Colgate завершила розробку першого у своєму роді тюбика для зубної пасти, придатного для повторного використання, встановивши цим новий стандарт у галузі. На відміну від іншої тари для б'юті-товарів, ця — найскладніша для переробки через наявність алюмінієвого прошарку. 

Цікаво, що Colgate готові ділитися своїми розробками з іншими виробниками зубної пасти, щоб підтримати життєздатність ідеї та прискорити перехід на еко-упаковку у всьому світі. 

Статті на тему