Старт FABO було заплановано ще на березень 2022 року. Але через повномасштабне вторгнення росії в Україну запуск перенесли. Зараз, попри всі ризики, бренд все ж розпочинає свою діяльність із безкомпромісною вірою в перемогу. Амбасадорками проєкту вже стали 12 відомих українок, серед яких Тіна Кароль, Саша Самсонова, Дарія Шаповалова, Аліна Долініна, Даша Майстренко та інші.
Як усе починалося?
2014-го року в Харкові б’юті-інфлуенсер Аліна Бабешко заснувала Professional Care — один з найбільших онлайн-ритейлерів преміальної косметики в Україні. Проєкт починався з інстаграм-магазину, який потім переріс у сайт. Аліна радила ефективні засоби для догляду та допомагала жінкам підбирати правильну б’юті-рутину на щодень. Так за 8 років роботи вона зрозуміла, що саме потрібно клієнту та як можна покращити його досвід з брендом на кожному етапі. Тоді ж і з’явилася ідея перетворити магазин у щось більше: б’юті-простір з власною філософією та унікальними сервісами.
Розробкою такого проєкту команда займалася останні два роки. Після евакуації з Харкова, бренд спочатку відновив всі операційні процеси, а за деякий час Аліна та команда вирішили все ж таки продовжити роботу й по ребрендингу та розробці нового сайту.
«Ми віримо, що з допомогою FABO жінки будуть почуватися більш впевнено та зможуть взяти свою красу під контроль» — кажуть засновники проєкту.
То що таке FABO?
У простому розумінні, FABO — це зручний, естетичний сайт з кращою преміальною косметикою, де практично кожен продукт був протестований особисто командою. Більш глобально — це окремий світ з б’юті-енциклопедією та особистою «медичною» карткою кожної клієнтки. На FABO зберігається вся інформація про особливості шкіри та волосся, зібрані рекомендації від консультантів для ефективної рутини, є описи не лише до продуктів, а й до активних інгредієнтів. Це дає змогу максимально глибоко зануритися в догляд й чітко розуміти, що і як працює. Адже краса за переконанням FABO, — це, найперше, системність, самоосвіта, впевненість у своїй б’юті-рутині, та як наслідок, у собі самій.
Що означає назва?
Філософію бренду підкріплює і його назва. Слово походить від англійського fabulous, що означає неперевершена, приголомшлива, чарівна. Як зазначають у FABO, жінки від природи вже є такими, та з новим б’юті-простором кожна зможе тільки посилити ці характеристики й ще більше культивувати в собі любов до себе та догляду за кожним клаптиком тіла.
Засновники бренду також вірять, що краса ховається в деталях. Тож кожну, навіть найменшу дрібницю, FABO продумували ретельно та скрупульозно.
Вони супроводжують клієнта від вибору засобів до оформлення та отримання покупки. У спеціальному Telegram-боті можна відстежувати замовлення, а на пошті кожна ще й знайде рекомендації щодо застосування всіх куплених товарів. Окремої уваги заслуговує навіть екопаковання, яке зроблене в кращих традиціях преміальних б’юті-магазинів.
У чому унікальність сайту?
На сайті кожен розділ складає пазл одного б’юті-світу:
Та головне, FABO — це про спільноту закоханих у себе, впевнених і сильних.
Бренд уже розпочинає свою роботу з вірою у перемогу України та великим бажанням допомогти кожній дівчині почуватися fabo завжди та всюди. Без винятків.
Читайте також: НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ Б’ЮТІ БРЕНД SENSE EDUCATION ПРЕЗЕНТУЄ ПЕРШУ ЛІНІЙКУ ПО ДОГЛЯДУ ЗА ТІЛОМ