UA
RU

Блогери розповіли чому б'юті-бокс "Most Loved By Marie Claire" - найкращий подарунок для себе

Редагувати переклад
Бьюті-блогери назвали кілька причин, чому "Most Loved By Marie Claire" - це найкращий подарунок для себе та своїх близьких: мами, подруги, сестри. А ще – розсекретили своїх улюбленців із бьюті-бокса. Читайте їхні відгуки далі!

Ганна Суворова

Блогери розповіли чому б'юті-бокс "Most Loved By Marie Claire" - найкращий подарунок для себе.

Instagram: @anna_suvor0va

Переконана в тому, що використання натуральних косметичних продуктів – це не тільки турбота про своє здоров'я, а й небайдуже ставлення до еко – системи міст, в яких ми живемо, та й у глобальному середовищі (адже така косметика розкладається). Вибираючи косметику для щоденного використання завжди звертаю увагу на склад та упаковку, також важливим є еко-ініціативи, які підтримує бренд. L'Occitane En Provance - це приклад ідеального «пазла», в якому гармонійно поєднуються ефективні натуральні формули продуктів з духовними та еко-цінностями, що виявляються у турботі до людини та природи.

Блогери розповіли чому б'юті-бокс "Most Loved By Marie Claire" - найкращий подарунок для себе.

Деякі продукти з б'юті-боксу я вже використовувала раніше, тому побачивши їх у складі коробочки – порадувалася. Дуже подобається піна для ванни «Лаванда» - з цим продуктом SPA-ритуали у ванній набувають особливої ​​атмосфери і відчуття всеосяжного релаксу. Сироватку для шкіри обличчя "Безсмертник" повинні спробувати все. Цей чарівний засіб, впевнена, здатний здивувати навіть найвитонченіших б'ютіголиків. Шкіра після її використання стає пружною та помітно перетворюється. Ще дуже подобається крем для рук «Півонія» — ношу його з собою і використовую щоразу після миття рук. І так, аромат півонії повертає в спекотне літо.

Б'юті-бокс L'Occitane рекомендую всім, хто бажає познайомитися з новими продуктами бренду і тим, хто знаходиться в пошуках приємного подарунка - така коробочка точно припаде до душі всім дівчатам.

Особисто для себе, придбання бьюті-боксів пов'язую з бажанням знайти щось нове та потішити б'юті-апетити. А також такі бокси завжди актуальні перед якоюсь поїздкою – мініатюрні версії продуктів – незамінні супутники в дорозі, не займають місця та не надають зайвої ваги багажу.

Ірина Атаєва

Блогери розповіли чому б'юті-бокс "Most Loved By Marie Claire" - найкращий подарунок для себе.

Instagram: @ataeva_irulda

До L'occitane ставлюся з теплом та величезною симпатією, мені близька етична політика бренду по відношенню до природи, людини, тому завжди із задоволенням підтримую всі ініціативи гривні та діяльністю (публікації, пости). Вважаю, що косметика повинна приносити радість, користь і в той же час не шкодити тваринам, забруднювати нашу планету. L'occitane - яскравий приклад того, що натуральна косметика працює, вона може бути красивою, приємною, доступною, сучасною. Я встигла спробувати багато з асортименту бренду і майже кожен улюблений продукт, можу сміливо радити догляд для тіла і обличчя, креми для рук і навіть парфумерію.

Блогери розповіли чому б'юті-бокс "Most Loved By Marie Claire" - найкращий подарунок для себе.

Коли я побачила наповнення б'юті-боксу "Most Loved By Marie Claire" очі спалахнули, усередині класні продукти, що дозволяють познайомитися з бестселерами L'occitane у всіх напрямках догляду за собою. А ще компактні міні-версії завжди знадобляться в дорогу чи невелику подорож. Серед них мої улюбленці: нічний еліксир Overnight Reset Oil-In-Serum, який перетворює шкіру, дарує їй сяйво та підвищує пружність. Креми для рук L'occitane люблю вже багато років, у моїй сумочці завжди можна знайти тюбик з маслом ши, каріте або півонією – це ароматне диво, яке захищає та відновлює шкіру рук. Молочко для тіла Milk Concentrate With Almond Milk делікатно доглядає шкіру, зволожує, пом'якшує, прибирає роздратування.

Бьюті-бокс - це завжди міні-свято, з подарунками та приємностями. Тому я намагаюся не відмовляти собі в задоволенні спробувати щось нове або повернутись до улюблених продуктів. Купую часто не лише собі, а й подругам, святом треба ділитися.

Інна Дубровіна

Блогери розповіли чому б'юті-бокс "Most Loved By Marie Claire" - найкращий подарунок для себе.

Instagram: @skinloves_me

Я дуже трепетно ​​і з повагою належу до натуральної косметики. Світ #cleanbeauty для мене завжди є чимось більшим, ніж просто косметичні засоби. Це завжди історія про розумне споживання та захист навколишнього середовища. 

Затятою активісткою назвати мене ще складно, але я все більше і більше переймаюся. У міру можливості намагаюся підтримувати еко-ініціативи та соціальні проекти. Завжди охоче беру із собою дітей на висадку дерев або інші еко-заходи, що ініціюються косметичними брендами, з якими співпрацюю. І звичайно ж, при виборі косметики для себе та сім'ї, я завжди віддаю перевагу маркам, які не просто роблять якісні продукти, але також дотримуються у виробництві принципів, спрямованих на захист та дбайливе споживання природних ресурсів. 

У цьому плані мені імпонує філософія марки L'Occitane: "Природа має значення". Компанія постійно працює за спрямуванням природних ресурсів, підтримує місцевих виробників, максимально скорочує кількість відходів тощо.

Блогери розповіли чому б'юті-бокс "Most Loved By Marie Claire" - найкращий подарунок для себе.

Я давно користуюся продукцією L'Occitane і можу сказати, що марці вдаються усі кошти. Виділити переможців дуже складно. Проте для мене візитною карткою бренду є мигдальне масло для душу. Якщо ви ще не куштували, обов'язково спробуйте! Воно чарівним чином змушує час сповільнитись і робить процес прийняття душа спокійним, розслаблюючим ритуалом. До того ж чудово живить і запобігає сухості шкіри.

Мені сподобалася колаборація L'Occitane та журналу Marie Claire, результатом якої став бьюті-бокс "Most loved by Marie Claire". Бьюті-бокси - це класна можливість познайомитися з новими марками та відкрити для себе нові засоби. Як б'юті-блогер я регулярно пробую новинки, проте б'юті-коробочки у мене завжди в пошані. Для мене це чудова нагода зібрати з мініатюр косметичку у поїздку. Не люблю переливати косметику в безликі баночки для подорожей, а гроші в повному обсязі возити важко. Мініатюри, саші та косметика в travel-форматі - мій вибір! Люблю, коли в поїздці з собою маю гарні мініатюри продуктів, в яких я впевнена.

В цьому б'юті-боксі мене порадували маленькі тюбики кремів для рук. У марки вони особливо гарні: ніжна текстура вершкового масла, моментальне вбирання та гарний вибір приємних ненав'язливих парфумерних ароматів. Класно, що у боксі є піна для ванни. Взимку починається сезон теплих ванн, які можна зробити ще приємніше і корисніше з цим засобом.

Блогери розповіли чому б'юті-бокс "Most Loved By Marie Claire" - найкращий подарунок для себе.

Наталія Шостак

Instagram: @perfectliya

Я дуже люблю і захоплююся брендом L'Occitane за повагу до людей та планети, за дивовижні аромати та за натуральність інгредієнтів у складі косметики.

Приємно знати, що політика марки орієнтована не лише на ефективність продукції, а й на безпеку та відновлення ресурсів.

У б'юті-боксі "Most Loved by Marie Claire" зібрані всі культові продукти бренду, серед них мій улюбленець - крем для рук "Півонія". Він чудово зволожує та живить шкіру рук. Ніжно люблю цей крем за зручний формат, комфортну консистенцію та нереально приємний квітковий аромат.

Блогери розповіли чому б'юті-бокс "Most Loved By Marie Claire" - найкращий подарунок для себе.

Оброблено за допомогою VSCO з попередньою установкою hb2

На мій погляд, б'юті-бокси - відмінний варіант для тих, хто не може визначитися з вибором косметики та зрозуміти, чи підходить їм засіб чи ні. У їхньому складі, найчастіше, зібрані різнопланові косметичні засоби для догляду за обличчям, тілом та волоссям. Ще один плюс б'юті-боксів у тому, що обсяги наповнення варіюються від пробників-саші, до travel-версій та повнорозмірних засобів.

При цьому ціна коробочки завжди значно нижча за вартість продукції окремо. Ще хочу додати, що такі бокси мають наймиліше оформлення і можуть стати відмінним варіантом для подарунка.

Звичайно ж, я рекомендую бокси від L'Occitane – це дуже зручний, приємний та економний спосіб знайомства з асортиментом бренду.

Статті на тему