UA
RU

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію

Редагувати переклад

Світ краси змінився і ніколи не буде тим самим. За це ми повинні дякувати людям нової формації – мілініалам, вважає Ольга Кіктенко.

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 1

Сьогодні я снідаю з подругою Вікторією, яка приїхала до Києва з Греції, де вона живе і працює в процвітаючій юридичній компанії. Їй 25, і колись я була її нянькою. Так-так, ми жили в одному під'їзді та дружили будинками. Віка – типовий міленіал, представник покоління Y. Перед нашою зустріччю вона вже встигла покрутити педалі у місцевій студії сайклінгу та зробила онлайн-замовлення фермерських продуктів батькам.

Вчорашній вечір вона провела, перевіряючи на міцність столичні нічні клуби, але на синці та припухлості під очима не звертає уваги: ​​якщо треба буде зробити селфі, то їх завжди можна приховати добрим консилером.

Таких, як моя візаві, ще називають поколінням Super – супершвидкісні, суперзайняті, супервпевнені в собі – вони залучені до цифрових технологій з пелюшок, споживають у день стільки нової інформації, що їх мамам не перетравлять і за місяць, буквально живуть в Інтернеті та не поспішають дорослішати. Саме для них марка Shiseido розробила лінійку Waso у зручній портативній упаковці. Тюбики відрізняє спеціальне вушко, за яке їх можна причепити до пояса або ремінця сумки, легкі, ласі текстури та доступна ціна.

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 2

В основі препаратів – один із п'яти культових японських продуктів: тофу, морква, мушмула, мед та крижаний гриб. І, звичайно ж, у формулах ви не знайдете мінеральних олій та парабенів. Дуже привабливий концепт! Японія, ясна річ, епіцентр прогресу. Однак, сьогодні красою «мережевого покоління» стурбувалися всі косметичні марки без винятку. Навіть вальяжно-буржуазний французький люкс.

Міленіалі не бояться зморшок, ігноруючи креми з позначкою анти-вік. Щоб не втратити величезну цільову аудиторію, марки заговорили новою мовою. Все частіше слово «омолоджуючий» замінюється на «енергетичний» та «детокс».

На початку року ми ознайомилися з гамою Hydra Life від Dior, яка працює з мікрофлорою шкіри. «Бактерії, що живуть на поверхні шкіри, – це і є той самий щит, який допомагає утримувати вологу та проводити корисні мікроелементи, – розповідає Едуард Мове-Жерве, директор з наукових комунікацій марки. Найменші порушення цього шару – і виникають підвищена чутливість, акне та інші проблеми».

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 3

Читайте також: Кара Делевінь презентувала лінію для догляду за шкірою для мілініалів

До колекції увійшли дев'ять різнокольорових баночок із закликами «Сяй!», «Геть жирний блиск!», «Прокачай свою шкіру!». Серед них – одразу три маски, які за консистенцією, кольором і навіть запахом нагадують йогурти. Їх можна наносити окремо або одночасно на різні зони обличчя, слідуючи модному перебігу «мультимаскинг», запущеному в Instagram.

Звідки у мілініалів така пристрасть до масок, психологам важко відповісти, але перед забавними різнокольоровими текстурами і wow-ефектом не можуть встояти навіть юнаки.

У цьому я переконуюсь, не виходячи з дому. На моїй терасі розгортається цікава картина: двадцятирічна сусідка Ірма наносить маску моєму дівереві Гоші 24 років, що приїхав до нас на канікули з Пекіна (там він закінчує університет). Її волосся дзеркально відпрасовано, а брови мають ідеальний вигин, втім, як і ніс, доведений до досконалості рукою пластичного хірурга. Він же абсолютно маргінальної зовнішності: з бородою, дредами та дюжиною татуювань. Після закінчення процедури обидва неймовірно задоволені постять свої замасковані селфи в Instagram. "Моя китайська подружка просто схиблена на масках", - пояснює Гоша, помічаючи моє щире здивування. – Якось вона запропонувала мені спробувати, сказала, що це дуже корисно для шкіри, і мені сподобалося».

Читайте також: 5 трюків, які допоможуть візуально збільшити очі

Що ж, мені також подобається такий поворот подій. Тому що маски – велика річ. Вони економлять час, містять велику концентрацію активних компонентів, працюють швидко та у справі. Крім того, не приховують жодної небезпеки. Головне – вибирати кошти на свої індивідуальні запити. Наприклад, тій же Ірмі з жирною шкірою та острівцями акне на щоках я порадила б маску з лінії Comodex ізраїльської професійної марки Christina. Біла глина, оксид цинку, камфора, екстракти ромашки та зеленого чаю – така рецептура відмінно заспокоїть обличчя, відрегулює роботу сальних залоз, звузить пори, чинить антибактеріальну та загоювальну дію.

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 4

В офісі, на робочому столі на мене чекає ще парочка сюрпризів для неспокійних мільйонів. Обидва спрямовані на збереження молодості. Взагалі, коли стало зрозуміло, що антивікові засоби «ігреків» особливо не цікавлять, марки почали масово випускати догляд, що мінімізує наслідки поганої екології, хронічного недосипання та стресів.

Так, життя в шаленому ритмі у двох світах одночасно – віртуальному та реальному – накладає свої відбитки на зовнішність.

Так, нова «киснева» лінія Skin Oxygen, Biotherm захищає шкіру від смогу та інших шкідливих супутників життя в мегаполісі, приховано позбавляючи від накопичених токсинів. У складі виключно етичні по відношенню до природи (і шкіри) біорозкладні інгредієнти.

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 5

Другий новачок – імбирна маска SOS Roll-on Mask, Kenzo з охолодним роликовим аплікатором – стирає сліди втоми, заряджаючи шкіру енергією, та покращує колір обличчя. Принадність тонізуючого засобу в його «маневреності»: можна наносити вранці, щоб швидше прокинутися, або як процедура миттєвої краси перед вечіркою (адже після роботи життя тільки починається). Можна розподіляти легку текстуру на все обличчя, включаючи область навколо очей, або на неї, змивати або залишати на ніч, як звичайний крем.

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 6

На мультизадачних продуктах зараз справжній бум. «Косметика буває доглядаючою чи декоративною. Але ж хтось повинен заповнювати простір між ними!» – каже Глен Деллімор, засновник голлівудського бренду Glamglow. І замість листкового пирога з крему, тонального засобу та хайлайтера пропонує використовувати один зволожуючий лосьйон Glowstarter.

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 7

Завдяки значній порції гіалуронової кислоти, вітамінів та антиоксидантів він доглядає шкіру і одночасно створює модний ефект стробінгу.

Стробінг, контурування, хайлайтинг - все це не квитки до іспиту професійного візажиста, а цілком повсякденність середньостатистичного міленіалу.

Основа під макіяж Instant Eclat, Sisley зі складом, якому позаздрять деякі сироватки (екстракти водоростей, голки, ківі), тональний засіб не скасовує, а працює з ним у тандемі.

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 8

Ступінь сяйва шкіри ви регулюєте на свій смак: яскравіше виражене, якщо розподілити текстуру «фьюжн» на все обличчя і нічим не припудрювати; приглушене та природне, якщо поверх нанести тон. Можливий третій варіант: поверх тону виділити лише ділянки обличчя, що виступають, щоб надати шкірі вологий, скульптурний ефект. 

Нове покоління любить фарбуватися і знає, як це робити завдяки підписці на відеоблоги it-girls на кшталт сімейства Кардашьян-Дженнер і зіркових візажистів а-ля Пет Макграт. І, схоже, тенденція «чим пізніше народився, тим раніше освоїв макіяж» – прогресує.

Сьогодні, згідно зі статистикою, 61% дівчаток починає фарбуватися у 13-15 років. Більшість мілініалів мають дивовижну внутрішню свободу, яка плавно переходить у легку вседозволеність, а значить, дозволяє виходити за звичні рамки в макіяжі. Все нестандартне, помітне, дотепне на кшталт кистей-русалок Chubby Mermaid Brush знаходить відгук у юних серцях.

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 9

Читайте також: Трендові ідеї макіяжу з головним кольором 2018 року

Ніколи не забуду, як на зорі моєї журналістської кар'єри Helena Rubinstein випустили помади дивних відтінків, включаючи зелений. Продавці-консультанти впадали в паніку, не розуміючи, як реалізовувати цю кричущу «красу». Сьогодні строкаті палітри мають шалений попит. Я не втрималася і пройшла вулицею з бірюзовою помадою з колекції Color Rocker від MAC, виконаної в стилі Джаспера Джонса.

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 10

І, знаєте, у цьому щось є. Чи не бунт, не протест, не виклик. Це забавно. Навіть весело. Матові помади кольору асфальту та чорнила можна зустріти і у Avon – для експериментів із кольором та текстурами вони навіть створили спеціальну молодіжну марку Mark.

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 11

Щодо волосся, то мода на райдужні відтінки досягла апогею. Пасма, що переливаються зеленими та фіолетовими відблисками, вперше з'явилися в 2015 році з легкої руки стиліста Аури Фрідман. Унікальність техніки в тому, що вона була розроблена спеціально для темного волосся, про яке перукарям чомусь властиво забувати. «Я намагалася відтворити ефект розлитого на асфальті бензину в дощову погоду. Щоб отримати його, вам потрібно взяти темно-пурпурний та темно-зелений відтінки та послідовно накласти їх один на одного», – інструктує міс Фрідман. Безумовно, у мене виникло бажання спробувати «нафтовий тренд» на собі, але блондинкам він не личить. Інтерес до кольорового фарбування регулярно підігрівали і зірки соцмереж.

Рекорди зі зміни кольору волосся однозначно б'є Кайлі Дженнер, яка з'являється на фото то з блакитним, то з рожевим, то зі слизеринським відтінком шевелюри (тим самим, з Гаррі Поттера).

Загалом усім, хто хотів, але не наважувався, присвячуються новинки Colorista, L'Oréal Paris: спрей, що створює колір до першого миття, своєрідний макіяж для волосся, і тимчасова фарба, яка тримається два тижні. Відтінки - останній писк: рожевий, бірюза, м'ята ... З ними можна самостійно зробити dip-dye та омбре або повне фарбування волосся. І в першому, і в другому випадку волосся абсолютно не страждає, і після «вимивання» фарби залишаються еластичними і блискучими.

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 12

Читайте також: Boy brows – новий тренд 2018!

У нашій редакції кольорові балончики та тюбики розлетілися, як гарячі пиріжки. Змін хотіли всі. І ті, хто народилися в аналогову епоху, та покоління digital. У якийсь момент мені навіть здалося, що я потрапила в мультико казкових поні. Стильних таких та життєрадісних поні, з абсолютно різними цифрами у паспорті.

Як міленіалі змінюють косметичну індустрію-Фото 13

Напевно, саме час запускати редакційний «влог» та ділитися враженнями у прямому ефірі. Як ви вважаєте?

Статті на тему