UA
RU

Як стікери у Viber допоможуть подолати рак молочної залози

Редагувати переклад

Зробити добру справу тепер найпростіше.

Як ви вже знаєте, жовтень - це місяць боротьби із раком молочної залози. Чому важливо проходити щорічну перевірку у мамолога і навіщо багато брендів підтримують цю ініціативу усілякими способами, ми ще розповімо. Сьогодні хочеться поділитись новиною про те, як покупка набору стікерів може врятувати життя не одній жінці.

Як стікери у Viber допоможуть подолати рак молочної залози.

Компанія Avon, яка вже багато років реалізовує благодійну програму «Разом проти раку грудей» в Україні, цієї осені спільно з Viber створила веселий стікерпак «За добро разом із Avon!», Що складається з 24 мультяшних емоцій і коштує $0,99.

Як це допоможе у боротьбі з раком молочної залози?

Всі отримані кошти підуть на покупку мобільного мамографа, необхідного для ранньої діагностики раку молочної залози.

Це обладнання допоможе жінкам, які живуть навіть у невеликих містах та селах, своєчасно проходити обстеження та піклуватися про своє здоров'я.

Адже, як відомо, найефективніша профілактика раку молочної залози - це регулярні перевірки у лікаря.

Як стікери у Viber допоможуть подолати рак молочної залози.

Героїні стікерпаку не лише веселяться, жартують, кличуть на каву, а й шлють слова підтримки та говорять про здоров'я.

Як стікери у Viber допоможуть подолати рак молочної залози.

Як стікери у Viber допоможуть подолати рак молочної залози.

Як стікери у Viber допоможуть подолати рак молочної залози.

Як стікери у Viber допоможуть подолати рак молочної залози.

Купити стікери можна двома способами:

Як стікери у Viber допоможуть подолати рак молочної залози.

1. Наведіть свій смартфон на QR-код

2. Дивіться покрокову інструкцію на my.avon.ua/viber

Переходьте за посиланням stickers.viber.com/pages/avon_ua

«Ми віримо, що спільний проект із Viber допоможе по-новому поглянути на проблему, з якою ми, на жаль, стикаємося надто часто, а говоримо про неї – недостатньо. І веселі стікери – це знак, що ми пам'ятаємо про неї, але не боїмося», – каже Каріна Таковенко, генеральний директор Avon в Україні та Грузії.

Погодьтеся, ініціатива крута! Редакція Marie Claire вже користується наклейками. Справді, щоразу відправляючи повідомлення, хоч-не-хоч думаєш, що ти хоч одній жінці, але допомогла. Приєднуйтесь! Давайте робити добрі справи разом!

Статті на тему