
Кіра Найтлі заспівала у рекламному ролику Chanel
Одна з муз Модного дому заспівала романтичну пісню у новому рекламному промо.
Кіра Найтлі не лише талановита акторка, а й непогана співачка. Вона стала обличчям нового рекламного ролика ювелірних виробів “Coco Crush Chanel”. За сюжетом відео, акторка виконує знамениту пісню Le Tourbillon de la Vie з фільму Жюль і Джим 1962 року. В оригіналі цю пісню виконала подруга Коко Шанель – Жанна Моро.
Читайте також: НЕ ТІЛЬКИ ТУФЛІ: MANOLO BLAHNIK СТВОРИЛИ КОЛЕКЦІЮ ПОЯСІВ
У нову колекцію, представлену Кірою, входять браслети, кільця та сережки з сітчастим гравіюванням. Такий дизайн повністю копіює дизайн знаменитої сумки бренду Chanel 2.55. Ювелірні вироби вже доступні на продаж на офіційному сайті Chanel і вартість становить від 6200 євро.
Більше від
- Час сяяти: 8 ідей новорічного манікюру 2026, які підкорять всіх
- Aromateque у Respublika Park: відкрився концепт-стор нішевої парфумерії
- Розкішна засмага чи здоров’я шкіри? MARC INBANE доводить: це можна поєднати
- Для сяйва, очищення, зволоження та відновлення: Aweskin презентує лінійку тканинних масок
- Ціна краси: скільки коштує б’юті-кошик українки