Одна з муз Модного дому заспівала романтичну пісню у новому рекламному промо.
Кіра Найтлі не лише талановита акторка, а й непогана співачка. Вона стала обличчям нового рекламного ролика ювелірних виробів “Coco Crush Chanel”. За сюжетом відео, акторка виконує знамениту пісню Le Tourbillon de la Vie з фільму Жюль і Джим 1962 року. В оригіналі цю пісню виконала подруга Коко Шанель – Жанна Моро.
Читайте також: НЕ ТІЛЬКИ ТУФЛІ: MANOLO BLAHNIK СТВОРИЛИ КОЛЕКЦІЮ ПОЯСІВ
У нову колекцію, представлену Кірою, входять браслети, кільця та сережки з сітчастим гравіюванням. Такий дизайн повністю копіює дизайн знаменитої сумки бренду Chanel 2.55. Ювелірні вироби вже доступні на продаж на офіційному сайті Chanel і вартість становить від 6200 євро.