Клаудія Шиффер стала обличчям нової рекламної кампанії Rhode

Схоже, у бренду Гейлі Бібер Rhode з’явилося друге знамените обличчя: Клаудія Шиффер. Супермодель знялася у кампейні нового продукту компанії — насиченого зволожувального бальзаму Burrier Butter. Маючи за плечима понад 1000 обкладинок журналів, Шиффер є іконою моди з 1990-х років. А у свої 54 роки вона має приголомшливий вигляд. 

Клаудія Шиффер стала обличчям нової рекламної кампанії Rhode

Щодо нового продукту, Rhode (і Бібер) обіцяють, що використання Burrier Butter зробить шкіру обличчя зволоженою, пружною. А ще  — допоможе позбутися мілких зморшок та тьмяності.  До того ж, бальзам можна наносити не лише на обличчя, а й на все тіло.

У складі — дієві комплекси гіалуронової й поліглутамінової кислоти, церамід NP та олія мурумуру. Все це працює над зміцненням шкірного бар’єру і створенням здорової шкіри, до якої ми прагнемо.

Крім того, продукт пройшов серитифікацію Національної Асоціації Екземи в США. Це означає, що якщо ваша шкіра схильна до висипів та запалень, його можна сміливо використовувати.

«Для мене дуже важливо, щоб люди, які мають акне чи розацеа могли безпечно використовуввати наш засіб», зазначає Гейлі. 

Купити крем можна буде на сайті бренду з 28 жовтня 2024 року. Коштуватиме він $22 за travel-формат, і $38 за більший слоїк.

Клаудія Шиффер стала обличчям нової рекламної кампанії Rhode

Нагадаємо, Rhode був створений Гейлі Бібер у 2022 році. Назва бренду походить від її другого імені — Rhode. Виходячи із власного досвіду та пристрасті до догляду за шкірою, Гейлі створила бренд, який відображає її особистий підхід до краси: мінімалізм, ефективність та використання високоякісних інгредієнтів. Наразі Rhode добре відомий завдяки своїм трендовим продуктам: бальзамам для губ та чохлами для смартфонів Lip Case. 

Автор: Євгенія Власенко

Фото: Rhode

Читайте також: Кріс Гемсворт — нове обличчя аромату Boss Absolu

Статті на тему