Кріс Хемсворт став обличчям парфумів Hugo Boss
Редагувати перекладТепер ви знаєте, що подарувати своїй молодій людині!
Важко встояти перед мужністю австралійського актора. І Hugo Boss не встояли. Компанія запросила Кріса Хемсворта на роль посла чоловічого парфуму Бос розливається. На нас чекає масштабна рекламна кампанія, за іміджами якої стоїть фотограф Натаніель Гольдберг, а за відео – режисер Ніколас Віндінг Рефн. Кампейн вийде восени цього року.
Це знаковий бренд, що тримає марку довгі роки. Характерні риси і меседж, що посилається брендом, вписуються в мій спосіб життя і мислення. Кампанія несе позитивне послання про співчуття та зобов'язання. Вона говорить про успіх і переслідування своєї мрії, але виключно чесним шляхом, - сказав Хемсворт.
Читайте також: ОБОВ'ЯЗКОВІ ДО ПРОЧИТАННЯ: НІШЕВІ ЛІНІЇ ВІДОМИХ ПАРФЮМЕРНИХ БУДИНКІВ, ПРО ЯКІ ВИ МОГЛИ НЕ ЗНАТИ
Зараз Hugo Boss активно шукає себе. Торік у травні Марк Лангер був призначений на посаду виконавчого директора, замінивши Клауса-Дітріха Ларса. У листопаді Лангер виклав план оптимізації бізнесу, що передбачає відмову від ліній BOSS Orange и BOSS Green та більшу увагу на одяг за доступною ціною. Представники бренду покладають великі надії на рекламну кампанію з Хемсвортом, особливо якщо врахувати, що парфум Бос розливається практично не зазнав змін за 20 років свого існування.
Кріс Хемсворт — успішна людина, яка вірна собі — як у професійному, так і в особистому житті, — каже Ехо Інго Уілтс, член правління Hugo Boss. -І, що важливо, він виглядає фантастично у наших костюмах.
Аромат Бос розливається вперше з'явився у продажу 1998 року. За даними досліджень, він є найпопулярнішим чоловічим парфумом у Європі, а у світі – входить до топ-5.
Статті по темі:
ЧИМ ВОНИ ПАХНУТЬ: УЛЮБЛЕНІ АРОМАТИ ЗНАМІНОСТЕЙ
ЩАСТЯ У ПОВІТРІ: ДИРЕКТОР ЗА СТИЛЕМ JO MALONE LONDON ПРО МИСТЕЦТВО ІНТЕР'ЄРНОЇ ПАРФЮМЕРІЇ