Таким чином співачка та актриса вирішила промотувати лінійку косметики для Haus Beauty.
Першими, хто наважився випускати рекламні кампанії без ретуші, були Aerie. Тоді світ розділився на два табори: одні протестували проти зображень целюліту та розтяжок, інші передбачали велике майбутнє в демонстрації справжньої краси. Сьогодні все більше брендів відмовляється від агресивного фотошопу, знімаючи у своїх кампейнах моделей, далеких від стереотипних уявлень про жіночий ідеал. До їхніх лав приєднався і Haus Beauty.
Читайте також: ДЖІДЖІ ХАДИД СТАЛА ОБЛИЧЧОМ НОВОГО АРОМАТУ MICHАEL KORS
Вони запросили до співпраці Леді Гагу – любительку епатажу та сміливих образів. Разом з експертами співачка створила серію косметичних засобів, починаючи від тональної основи, бронзера та олівця для брів, закінчуючи автозагаром, кремом для рук та масажними маслами. Леді Гага також стала однією з осіб нової рекламної кампанії.
Але пальму першості ми все ж таки віддаємо іншій знаменитості — Ріанні. Співачка-дизайнер запросила у свій кампейн нової колекції Fenty модель Авен Мейєн Чуол зі шрамами на обличчі. Користувачі підтримали таке рішення РіРі, адже ми всі неідеальні і про це варто пам’ятати.
Джерело фото: @hausbeautynews