Леді Гага відмовилася від ретуші у рекламній кампанії косметики
Редагувати перекладТаким чином співачка та актриса вирішила промотувати лінійку косметики для Haus Beauty.
Першими, хто наважився випускати рекламні кампанії без ретуші, були Aerie. Тоді світ розділився на два табори: одні протестували проти зображень целюліту та розтяжок, інші передбачали велике майбутнє в демонстрації справжньої краси. Сьогодні все більше брендів відмовляється від агресивного фотошопу, знімаючи у своїх кампейнах моделей, далеких від стереотипних уявлень про жіночий ідеал. До їхніх лав приєднався і Haus Beauty.
Читайте також: ДЖІДЖІ ХАДИД СТАЛА ОБЛИЧЧОМ НОВОГО АРОМАТУ MICHАEL KORS
Вони запросили до співпраці Леді Гагу – любительку епатажу та сміливих образів. Разом з експертами співачка створила серію косметичних засобів, починаючи від тональної основи, бронзера та олівця для брів, закінчуючи автозагаром, кремом для рук та масажними маслами. Леді Гага також стала однією з осіб нової рекламної кампанії.
Але пальму першості ми все ж таки віддаємо іншій знаменитості — Ріанні. Співачка-дизайнер запросила у свій кампейн нової колекції Fenty модель Авен Мейєн Чуол зі шрамами на обличчі. Користувачі підтримали таке рішення РіРі, адже ми всі неідеальні і про це варто пам'ятати.
Джерело фото: @hausbeautynews