Майлі Сайрус інвестує у косметичний бренд Dolce Glow
Редагувати перекладМайлі Сайрус займеться beauty-бізнесом. Співачка стала інвестором косметичного бренду Dolce Glow.

Dolce Glow заснувала Ізабель Аліса — головний спеціаліст зі штучного загару у Голлівуді. Серед її клієнток - Кайлі Дженнер, Кім Кардаш'ян, Дженніфер Лопес, Селена Гомес, Кеті Перрі і, звичайно, новий бізнес-партнер Майлі Сайрус.

Співачка користується послугами Ізабель вже три роки. У кліпі Flowers вона також з фірмовою засмагою. На сайті Dolce Glow навіть вказано засіб, за допомогою якого вдалося досягти такого результату. Це спрей Dolce Self-Tanning Mist. Він легко наноситься і довго тримається. А також містить купу інгредієнтів, що доглядають за шкірою: екстракт ягід годжі попереджає передчасне старіння, олія макадамії живить, трояндова олія заспокоює, гіалуронова кислота зволожує. Ціна спрею — $53.
До речі, про нове партнерство Сайрус оголосила майже рядками із пісні Flowers. Тільки замість «я можу купити собі квіти», написала у соцмережах:
«Я можу купити собі засіб для засмаги… Отримайте нескінченне сяйво літніх канікул».
А також пояснила, що стала діловим партнером у Dolce Glow, бо любить цей бренд і довіряє йому. І тому що він естетично підходить до її нового альбому Endless Summer Vacation:
«Я в захваті від того, що можу зробити «сяйво» доступним для своїх шанувальників і підтримати компанію, засновану жінкою».
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / Miley Cyrus, Dolce Glow
Читайте також: МУЗИЧНА ПОМСТА: ШАКІРА ЗАПИСАЛА ПІСНЮ ПРО ЖЕРАРА ПІКЕ