UA
    RU

    На Заході ностальгують за українською якістю манікюру: розмова з Вікторією Колодій, власницею гендерно-нейтральних майстерень нігтьової естетики MVK

    Редагувати переклад

    На Заході ностальгують за українською якістю манікюру: розмова з Вікторією Колодій, власницею гендерно-нейтральних майстерень нігтьової естетики MVK-Фото 1

     

    Український бізнес має працювати. Цю мантру ми повторюємо щодня, купуючи кофе в кав'ярні, товари українських брендів, сидячи у крісло до улюбленого перукаря, роблячи манікюр. Як виживають українські бізнеси обслуговування під час війни, з якими проблемами їм доводиться стикатися. Ми поговорили з власницею та креативним директором мережі гендерно-нейтральних майстерень нігтьової естетики MVK – Вікторією Колодій

     


    Як ви пережили перші дні війни і катастрофічний відтік кадрів?

    Усвідомлювати реальність, з якою ми всі зіштовхнулися 24 лютого мені довелося на Західній Україні, у Чернівцях. Це місто стало для мене прихистком на три тижні. Безперечно, дуже складно було звикати до загальної напруженої ситуації, градус якої постійно підвищувався. Тяжко було прийняти і той факт, що справа твоєї життя, в яку було покладено стільки ресурсу, дає тріщину. Льова частина команди виїжджала за кордон, у пошуках безпечного місця. Відтік сильних кадрів посилював переживання за життєдіяльність бізнесу. Відбувся також злам в емоційному плані як спеціаліста, оскільки ми з командою дуже часто взаємодіяли зі селебрити на знімальних майданчиках. Зрозуміло, що зараз запит на зіркове супроводження командою в режимі on hold.


    На Заході ностальгують за українською якістю манікюру: розмова з Вікторією Колодій, власницею гендерно-нейтральних майстерень нігтьової естетики MVK-Фото 2

    Як змінилися реалії нігтового бізнесу сьогодні?

    Життя змінилося і ми змінилися. Це факт, який потрібно прийняти та адаптуватися до нових реалій. Мені вдалося взяти собі в руки на шостий день війни, бо від скролу новин 24/7 користі мало. Після тринедельного перебування у Чернівцях, мною було ухвалено рішення повертатися до Києва і працювати. Спершу відновили роботу салону в центрі, потім – решту локацій. Паралельно запустили саппорт для майстрів, які вимушено залишили Україну. Суть підтримки полягала у донатах, які могли зробити всі небайдужі через анонсовану нами платформу. На даний момент ми укомплектовуємо команду крок за кроком і знову плануємо [читати дуже обережно плануємо]. Тричі на місяць проводимо навчальні курси для тих, хто хоче освоити професію спеціаліста з манікюру. Охочих вистачає. Також ми з командою практикуємо все частіше виїздне обслуговування, оскільки за межами України є чимало наших постійних клієнтів. До війни наші спеціалісти обслуговували клієнтів у країнах ЄС. Проте це швидше були точкові запити. Наразі затребуваність у виїздах нашої команди за кордон зросла. Нещодавно повернулися із Відня. Я мріяла працювати по всьому світу. Мрії здійснюються. Як парадоксально це зараз не прозвучити, проте війна підштовхнула мене до їх втілення вже і зараз.


    На Заході ностальгують за українською якістю манікюру: розмова з Вікторією Колодій, власницею гендерно-нейтральних майстерень нігтьової естетики MVK-Фото 3

     

    Наскільки зменшився потік бажаючих робити манікюр під час війни?

    Щодо потоку клієнтів у мережі MVK: спостерігається динаміка до зменшення, у порівнянні з довоєнним періодом, з об'єктивних причин.



    З якими труднощами доводиться стикатися щодня?

    Реалії воєнної години – це і про низку неудобств, з якими зіткнулися наші клієнти. Для прикладу на одній із локацій зачинені основні двері в бізнес-центр, в якому знаходиться MVK. Щоб мати доступ до салону, клієнти змушені телефонувати адміністратору, оскільки і домофон час від часу не працює.

    На Заході ностальгують за українською якістю манікюру: розмова з Вікторією Колодій, власницею гендерно-нейтральних майстерень нігтьової естетики MVK-Фото 4

     


    На вашу думку, які перспективи в українській nail-індустрії найближчим часом?

    Не дивлячись ні на що, бізнес має працювати. Бо це можливості підтримувати економіку країни (цей фронт надзвичайно важливий) та наявність ресурсу, щоб адресно реагувати на запити щодо допомоги військовим, які потерпіли внаслідок війни. Саме тому я вирішила переорієнтуватися значною мірою на західні ринки. Масштабування – це одна із глобальних бізнес цілей, яку чітко зафіксувала від початку ведення підприємницької діяльності. Вже ведуться переговори щодо відкриття MVK у кількох країнах (спойлер: активно йде підготовка до запуску салону в Польщі). Пощастило зустріти партнерів, які розділяють цінності MVK та довіряють мені, мати команду, яка готова до нових викликів та пошуку рішень для завдань із кількома зірочками. Крім того, переорієнтація на західні ринки та продаж франшизи – це прагнення показати світові, що українські майстри дуже достойні, з сильною базою знань та досконалим володінням різними техніками, вмінням адаптуватися під потреби клієнтів та бути абсолютно гнуткими в цьому плані. Українські майстри – найкращі. Це вже доведене твердження. Це об'єктивно і я пересвідчусь у цьому щоразу, коли клієнти діляться своїм гірким досвідом з-за кордону. Наприклад, нещодавно клієнтка MVK відвідала салон у Лондоні. Манікюр вартував 40 фунтів, проте якість наданої послуги була дуже сумнівною. На Заході дівчата ностальгують за українською якістю та сервісом. Такі випадки мають місце дуже часто. Ми реагуємо на ці запити та планомірно займаємося відкриттям салонів за межами України.

    Читайте також: Українські патріотичні мотиви, мультиколор і бабл гам: найгарячіші нейл-дизайни літа 2022

    Фото надано мережею гендерно-нейтральних майстерень нігтьової естетики MVK

    Статті на тему