Зразкова Рейчел Грін розповіла, як її власний косметичний бренд допоміг їй прийняти свою натуральну зовнішність.
Як і більшість голлівудських зірок актриса Дженіфер Еністон вирішила не чекати поки її дожене кінозабуття, а тому як завжди опинилась на крок попереду від решти. Прилаштовуватися до нових умов набагато зручніше, коли в тебе є власний бренд. Косметики, звісно. Дженіфер Еністон не стала винятком, а тому вирішила наслідувати приклад своїх колег, які ще багато років тому зрозуміли, що вплив у світі краси цінний. Але у випадку Джен він став ще й чудовим засобом навчитися приймати свою натуральну зовнішність без залишку.
53-річна зірка записала
матеріал, та показала, як використовує засоби власного бренду LolaVie. Цибуля «одразу після душі» багатьом не до лиця, але не у випадку Дженіфер Еністон. Її природні кучері завдяки спеціальній олійці для волосся засяяли силою та здоров'ям. Попозувати на камеру також виявилося не зайвим, адже втіха підписників — головний скарб селебрітіс. Колеги Еністон, серед яких Наомі Воттс, Мішель Пфайффер, Лорен Кеннеді та Ріта Уілсон, виявили неабияку підтримку новоспеченій бізнеследі.
Коли у вересні минулого року Дженіфер Еністон объявила про відкриття власного бренду догляду за волоссям, мало хто з поклонників актриси був здивований. Ще з годин «Друзів» екранна Рейчел Грін та її реальна сестра-близнючка були справжніми іконами краси, які наслідували всі дівчата. Проте виявилося, що LolaVie допоміг і самій Еністон нарешті зрозуміти всю багатогранність своєї зовнішності.
«Мені ніколи не вдавалося приручити свої волоси, не використовуючи тонни різноманітних продуктів. Для мене було великим полегшенням, нарешті мати засоби, які я розробила власноруч, адже так я могла краще доглядати за своїм волоссям».
LolaVie допоміг Дженіфер Еністон нарешті зрозуміти, як виглядають справжні «пляжні хвилі» у волоссі. Мірилом успіху актриса вважає перш за все той факт, що її власний бренд працює на користь її зовнішності, тож просто не має права бути посереднім для решти жінок.