UA
RU

Дженіфер Еністон показала, як виглядає зранку

Редагувати переклад

Зразкова Рейчел Грін розповіла, як її власний косметичний бренд допоміг їй прийняти свою натуральну зовнішність.

Дженіфер Еністон показала, як виглядає зранку-Фото 1

Як і більшість голлівудських зірок актриса Дженіфер Еністон вирішила не чекати поки її дожене кінозабуття, а тому як завжди опинилась на крок попереду від решти. Прилаштовуватися до нових умов набагато зручніше, коли в тебе є власний бренд. Косметики, звісно. Дженіфер Еністон не стала винятком, а тому вирішила наслідувати приклад своїх колег, які ще багато років тому зрозуміли, що вплив у світі краси цінний. Але у випадку Джен він став ще й чудовим засобом навчитися приймати свою натуральну зовнішність без залишку.

Дженіфер Еністон показала, як виглядає зранку-Фото 2

 
53-річна зірка записала матеріал, та показала, як використовує засоби власного бренду LolaVie. Цибуля «одразу після душі» багатьом не до лиця, але не у випадку Дженіфер Еністон. Її природні кучері завдяки спеціальній олійці для волосся засяяли силою та здоров'ям. Попозувати на камеру також виявилося не зайвим, адже втіха підписників — головний скарб селебрітіс. Колеги Еністон, серед яких Наомі Воттс, Мішель Пфайффер, Лорен Кеннеді та Ріта Уілсон, виявили неабияку підтримку новоспеченій бізнеследі.
 
Коли у вересні минулого року Дженіфер Еністон объявила про відкриття власного бренду догляду за волоссям, мало хто з поклонників актриси був здивований. Ще з годин «Друзів» екранна Рейчел Грін та її реальна сестра-близнючка були справжніми іконами краси, які наслідували всі дівчата. Проте виявилося, що LolaVie допоміг і самій Еністон нарешті зрозуміти всю багатогранність своєї зовнішності.
 
Дженіфер Еністон показала, як виглядає зранку-Фото 3
 
«Мені ніколи не вдавалося приручити свої волоси, не використовуючи тонни різноманітних продуктів. Для мене було великим полегшенням, нарешті мати засоби, які я розробила власноруч, адже так я могла краще доглядати за своїм волоссям».
LolaVie допоміг Дженіфер Еністон нарешті зрозуміти, як виглядають справжні «пляжні хвилі» у волоссі. Мірилом успіху актриса вважає перш за все той факт, що її власний бренд працює на користь її зовнішності, тож просто не має права бути посереднім для решти жінок.

Статті на тему