UA
RU

Brocard представив оновлений концепт

Редагувати переклад

Лаконічний інтер'єр у чорно-білих тонах, яскраве світло та корнери брендів класу luxury. Це новий формат оновленого магазину BROCARD в київському торговому центрі Arena City.

i1d_3661

Родзинка магазину — камерна нішева зала з багатою колекцією творів кращих парфумерних будинків. У ньому можна познайомитися з бутіковою лінією ексклюзивних ароматів Guerlain L'ART&LA MATIERE та колекцією кутюрних ароматів Givenchy L'Atelier, а незабаром тут з'явиться декоративна косметика від Tom Ford.

У другому залі магазину з'явилися професійні зони парфумерії та косметики. Понад те, підхід до презентації брендів кардинально змінився. Продукція CHANEL, Dior, Lancôme, La Prairie, La Mer, Clarins, Collistar, Yves Saint Laurent, Guerlain, Givenchy, Estée Lauder, La Colline, Shiseido, Penhaligon's розміщена в окремих персоналізованих корнерах.

dsc_0022

dsc_0029

dsc_0030

Статті на тему