Оновлення присвячене 100-му ювілею легендарного парфуму.
Легенди завжди залишаються легендами, їх треба лише вміти шанувати. Це і зробив Парфумерний будинок Chanel до сотого ювілею культового парфуму Chanel №5, який народився далекого 1921 року. У спільній колаборації із групою Pochet було розроблено перше перероблене скло високого класу.
Дизайнери вирішили подарувати флакону Chanel №5 новий вигляд, не змінюючи його концепції. Тому Модний дім зупинив свій вибір на “переодяганні” знакової баночки в сучасне та екологічно чисте скло. Саме парфум Chanel №5 першим випускатиметься в оновленому флаконі. У Парфумерному будинку повідомляють, що скло не змінить своєї незрівнянної чистоти, блиску та прозорості, схожої на кришталь. Також вони акцентують увагу на тому, що нововведення дозволяє заощадити тонни первинної сировини і, починаючи з 2022 року, поступово застосовуватиметься до інших парфумів Chanel.
Читайте також: Кайлі Дженнер представила нову продукцію, не типову для неї
Дедалі більше світових брендів переходять на “зелений” бік, підтримуючи філософію усвідомленого споживання. Сподіваємось, що Модний дім Chanel зададить хорошу тенденцію в рамках sustainable та інші компанії також переглянуть свої погляди на власне виробництво.