UA
RU

Хоробра: Чому Avon закликає всіх жінок бути хоробрими заради свого здоров'я

Редагувати переклад
Не можна надихати, не допомагаючи.
хоробру Avon

Косметична компанія Avon у співпраці з українським брендом жіночої білизни Anabel Arto розпочала кампанію #хороБРА, який покликаний вселити у жінок хоробрість та допомогти їм зробити головний крок – записатися на прийом до мамолога.

Чому ми боїмося? Напевно, це питання кожна знає відповідь. Страшно, що буде далі. Знаємо, що говорити про тему раку грудей справді страшно. Але за статистикою, у 95% випадків будь-які утворення виліковуються, якщо виявлено на першій стадії. Все, що потрібно зробити, щоб уберегти себе - пройти перевірку щорічно. Але про це, на жаль, знають мало хто.

хоробру Avon

Читайте також: Рак грудей: що потрібно знати, щоб зберегти своє здоров'я

Бренд Avon, який уже 17 років говорить про тему раку грудей, розробив нову кампанію у співпраці з українським виробником білизни Anabel Arto та клінікою Verum. Так з'явилася колекція бюстгальтерів #хоробра, які не тільки красиві, але й безпечні для жінки.

10% від продажу колекції буде направлено до благодійного фонду «Здоров'я жінки та планування сім'ї» для покупки мамографа. А київський медичний центр Verum надасть 50% знижки на проходження перевірки з кожною покупкою бра Anabel Arto у Києві.

Кожне бра з колекції доповнене особистою запискою від швачки, яка закликає нас прийняти естафету, пройти перевірку та передати естафету жінці, яка їй не байдужа. Давайте не боятися разом! Адже тільки так ми можемо вплинути на своє життя інших жінок.

Читайте також: Як стікери у Viber допоможуть подолати рак молочної залози

За час свого існування представники та партнери зібрали понад 2 млн доларів, продаючи продукцію «Рожева стрічка». На ці кошти було придбано 16 одиниць сучасного мамографічного обладнання та передано 10 онкологічним центрам. Понад 155 тисяч українок вже отримали консультації фахівців. 

Статті на тему