UA
RU

Beauty-лінійки, що найбільше продаються.

Редагувати переклад

Ці косметичні новинки зміли з полиць за лічені дні!

KKW Краса

Випуск косметики під ім'ям Кім Кардаш'ян був питанням часу. Поки її сестри впевнено підкорювали beauty-індустрію, Кіммі чекала свого зоряного часу. І ось він настав! Теледіва оголосила про випуск лінійки косметики KKW Краса 13 червня, а вже 21-го, рівно о 9-й годині ранку, нова продукція стала доступною для всіх бажаючих. Цифри вражають: стик для контурингу від Кардаш'ян був розпроданий лише за три години з прем'єри, а виторг за цілий день становив близько 14 мільйонів доларів.

Занадто стикається

Два листи: Солодкий персик. Лімітована лінійка косметики у персикових тонах стала неймовірно прибутковою для бренду Занадто стикається. «У березні, коли ми тільки-но представили палетку Солодкий персик, понад 40 мільйонів людей реєструвалися на нашому сайті, щоб її придбати», – заявив представник марки.

Читайте також: Неправдиві факти: 11 міфів про косметику

Косметика Кайлі

Сестрі Кім Кардашян - Кайлі Дженнер - вдалося побудувати справжню beauty-імперію. Особливою популярністю у візажистів та просто любительок тестувати нову косметику користується серія помад та блисків Комплект губ. За деякими даними, свіжу лінійку від Дженнер розкупили повністю за одну хвилину!

Jaclyn Hill x BECCA Cosmetics

Ця колаборація вважається найуспішнішою в історії Косметика BECCA. Разом із влогером Жаклін Хілл бренд випустив ексклюзивну лінійку хайлайтерів Champagne Pop. Керівництво косметичної марки навіть не розраховувало, що продукт у кількості 25 тисяч зразків розійдеться із сайту Sephora всього за 20 хвилин.

Пат МакГрат

Ветеран індустрії, визнаний візажист та просто ікона Пет МакГрат стільки часу працювала з косметикою, що просто не мала права не створити бренд під своїм ім'ям. Колекція хайлайтерів Skin Fetish 003 виявилася настільки затребуваною, що через наплив замовлень «полетів» офіційний сайт. МакГрат навіть довелося вибачатися за його поломку у своєму Twitter.

ColorPop

Спрогнозувати такий підвищений інтерес до хайлайтера-новинки Чуро не міг ніхто. Тим не менш, продукт, який є симбіозом трьох найпопулярніших відтінків ColorPop, був розпроданий за лічені хвилини

Читайте також: Белла Хадід знялася у новій рекламній кампанії NARS

Звичайний

Один із небагатьох брендів, який під час випуску косметики орієнтуються на індивідуальні особливості представниць різних національностей. Вміла робота із соцмережами дозволила Звичайний отримати замовлення в 25 тисяч тональних кремів. Після випуску грошей цифра зросла до 250 тисяч одиниць. І це лише за один тиждень!

Статті по темі:

WOW-ефект: 6 нових туш, які надають неймовірний обсяг вій

Найтрендовіші відтінки помад цього літа

Головні тренди макіяжу літа 2017

Статті на тему