UA
RU

Скарлетт Йоханссон повідомила про запуск свого бьюті-бренду

Редагувати переклад

Вона не тільки талановита актриса, нова мама, а й бізнес-леді.

Такої кількості знаменитостей, які перекинулися в індустрію краси, світ ще не бачив. Чи це новий тренд серед селебрітіс, чи якісь невідомі нам причини спонукають їх створювати особисті косметичні бренди, але факт залишається фактом.

Скарлетт Йоханссон повідомила про запуск свого бьюті-бренду-Фото 1

Instagram/@theoutset

37-річна актриса “Чорної вдови” вперше повідомила про те, що планує запускати свій власний бренд ще у 2021 році, але дати трохи змінилися, оскільки Скарлетт у цей період стала мамою та вектор її увагу змістився. Але зараз знаменитість, набравшись сил, продемонструвала перше промо майбутньої лінійки косметики для догляду за обличчям. Бренд зветься “The Outset”, але поки що достовірно невідомо, що буде входити до дебютної колекції. Виходячи з фото можна припустити, що буде тонік, крем для обличчя та крем для шкіри навколо очей.

У бренду вже є діючий сайт і сторінка в Інстаграмі, на якій опубліковано кілька фото, що говорять нам, що в косметику будуть входити натуральні інгредієнти. Також на сторінці зазначено, що бренд був заснований 3 січня 2022 спільно з Кейт Фостер. Виходячи з інформації в обліковому записі бренду, нова лінійка очікується у продажу вже 1 березня.

За свою кар'єру я була обличчям кількох люксових брендів, і всі ці події були справді чудовими. Я завжди відчувала, що граю персонажа в цих кампаніях, і в міру свого розвитку хотіла створити і уявити бренд, який був би вірним мені,

- Заявила Йоханссон в інтерв'ю для американського видання.

Скарлетт також висловила своє бажання зробити бренд "універсальним та доступним". Враховуючи, які ціни ставили її колеги на свої товари власного виробництва, важко уявити 100% доступність, але не втрачаємо надії. Варто зазначити, що обліковий запис The Outset користується популярністю серед передплатників, адже на нього вже підписалося 37 тисяч людей.

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публікація від The ​​Outset (@theoutset)

Читайте також: Аня Тейлор-Джой знялася у новій рекламній кампанії Dior Beauty

Знаменита мама двох дітей далеко не перша знаменитість, яка вирішила зайнятися бьюті-бізнесом; не тільки Кайлі Дженнер, Ріанна, Дженніфер Лопес, Джесіка Альба, Гвінет Пелтроу та інші досягли великого успіху в цій галузі, але і Джон Ледженд, Лорі Харві та Хейлі Болдуїн також збираються випустити свої власні лінії по догляду за шкірою цього року.

Статті на тему