Кожен зможе взяти участь у створенні аромату.
Київська галерея parfum büro та французька марка нішевої парфумерії Jeroboam запустили спільний проект #ВОНА, по завершенню якого буде створено аромат, що втілює українську жінку з усіма її рисами. #ВОНА – це ольфакторний портрет української жінки очима французьких парфумерів. Ідеологами проекту є Франсуа Ена (Jeroboam, ліворуч) та Дмитро Слєсарєв (parfum büro, по центру).
Кожен зможе взяти участь у процесі створення парфуму. Для цього потрібно заповнити спеціальну анкету в галереї parfum büro або онлайн-опитувач, який знаходиться тут. Результати опитування допоможуть французьким парфумерам отримати думки сотень чоловіків та жінок різного віку, різних професій, переконань та прагнень. Фахівці виділять домінуючі якості українок та створять завдяки цьому її ольфакторний портрет – парфум ВОНА, про неї і для неї. Він буде представлений восени.
Франсуа Єна, засновник Jeroboam Paris: «Для мене, як для автора великої кількості всесвітньо відомих парфумерних композицій створити аромат, який був би гідним української жінки та втілював усі її риси, буде справжнім викликом. Думаю, цей аромат має стати однією з найдосконаліших ольфакторних композицій».
Дмитро Слєсарєв, засновник parfum büro: «Ми звикли до того, що автори парфумів пропонують власні концепції та задуми, які ми намагаємось адаптувати та донести до української аудиторії. І ці чудові глибокі аромати знаходять своїх шанувальників, але не відображають культурний код нації. Наразі ми маємо унікальний шанс – залучити пересічних українців з їхніми уявленнями, думками, стереотипами, враженнями до створення аромату. Упевнений, що цей процес, швидше за все, буде складним, але дуже захоплюючим».
Зараз у галереї parfum büro проходить виставка, присвячена ролі жінки в українському мистецтві, а також інтерактивна інсталяція про киянок та роль ароматів у їхньому житті. Героїнями оповідань стали жінки різних професій та стилю життя: сомельє та реставратор музею, шеф-кухар та бібліотекар, бариста, флорист та працівник зоопарку. Кожна історія ілюструється реальними ароматами та предметами, які оточують у житті.
Фото: прес-служба parfum büro