72-річний журналіст, модний редактор Річард Баклі та партнер креативного дизайнера бренду Tom Ford мертвий.
Зі своїм партнером відомий дизайнер прожив три десятиліття.
Як кажуть представники Тома Форда, Баклі, прославлений редактор та журналіст, «помер від природних причин, спричинених тривалою хворобою» у неділю вночі.
«З глибоким сумом Том Форд повідомляє про те, що його улюблений чоловік, з яким він був разом 35 років, Річард Баклі помер. Річард пішов у інший світ мирно в їх з Томом будинку в Лос-Анджелесі. Поруч із ним були Том та їхній син».
Нині 60-річний Форд зустрів Баклі у 1986 році на модному шоу, але пов’язала себе узами шлюбу пара лише у 2014 році.
Баклі насолоджувався своєю роботою у фешн-журналістиці, почавши працювати в New York Magazine 1979 року. Пізніше він публікувався у таких виданнях як Жіночий одяг щодня и Vanity Fair.
Читай також: Balenciaga представляє нову модель сонцезахисних окулярів зі логотипом, що світиться
Баклі також став європейським редактором видань Мірабелла, Італійський Vogue, а також пізніше головним редактором Vogue Hommes International.
Останнім часом Баклі та Форд частіше жили в Лондоні, Нью-Йорку та Санта Фе. У чоловіків залишився 8-річний син Олександр Джон Баклі-Форд.
У 2016 році дизайнер та режисер картини «Самотній чоловік» згадав в інтерв’ю для видання PEOPLE, що він відчув, коли вперше зустрів свого майбутнього чоловіка і закохався в нього.
«Наші погляди зустрілися, і вже за місяць ми з ним почали жити разом. З того часу ми не розлучалися», – розповів Том під час появи на The Jess Cagle Interview.
Навіть через три десятиліття спільного життя Форд зізнається, що і зараз може точно передати, як саме вони з Баклі зустрілися вперше. Обидва чоловіки їхали разом у ліфті, і їм знадобилося зовсім небагато часу, щоб усвідомити їхній беззастережний зв’язок. До кінця поїздки Том знав, що він проведе решту своїх днів разом із Баклі.
«До того моменту, коли ліфт зупинився на потрібному поверсі, я вже зрозумів, що він – той самий. Все збіглося. Це буквально було кохання з першого погляду».