UA
RU

Стережись, Гвінет! Кетрін Зета-Джонс запускає свій lifestyle-бренд

Редагувати переклад
У Гвінет Пелтроу, схоже, з'явився гідний конкурент.

Стережись, Гвінет! Кетрін Зета-Джонс запускає свій lifestyle-бренд-Фото 1

50-річна Кетрін Зета-Джонс готує до запуску бренд із великим асортиментом товарів, починаючи від взуття з екошкіри, закінчуючи аксесуарами для дому. 

За даними Daily Mail, Акторка трансформує свій бренд Casa Zeta-Jones І вже цього тижня у нас з'явиться можливість познайомитись із першими новинками.

Читайте також: 8 ЗНАМІНОСТЕЙ, ЯКІ ВЕДУТЬ УСПІШНИЙ БІЗНЕС

Хто знає, можливо, Кетрін надихнув успіх її колеги за цехом Гвінет Пелтроу, яка володіє справжньою імперією під назвою Goop. І нехай Зета-Джонс і не планує випускати свічки із запахом свого оргазму, але на нас чекає чимало сюрпризів. На даний момент відомо, що в Casa Zeta-Jones будуть представлені кухонне начиння, косметика, кава та взуття з позначкою «vegan». До речі, якщо говорити про взуття, то воно буде виготовлено з «кращої веганської шкіри» та коштуватиме від 60 доларів (близько 1600 грн.) за пару. 

"Друзі актриси кажуть, що актриса сподівається покращити свій імідж і отримати можливість зосередитися на певній справі, коли діти виростуть", - йдеться у Daily Mail.

Раніше Кетрін випускала піжами, рушники, ковдри, свічки та багато іншого під назвою Casa Zeta-Jones.

Статті на тему