UA
RU

Блейк Лайвлі згадує, як втратила впевненість у собі після народження дітей 

Редагувати переклад
"Те, що бренди не створюють одяг для фігуристих жінок, точно не вселяє в них упевненість", - упевнена актриса. 

Блейк Лайвлі згадує, як втратила впевненість у собі після народження дітей.

Блейк Лайвлі розповідає про проблеми з прийняттям свого тіла після народження третьої дитини Бетті у жовтні 2019 року. 

У серії постів у Instagram зірка «Пліткарки» розповіла про деякі вбрання, яке вона носила під час публічних виступів після народження Бетті, якій зараз 16 місяців. У своєму посту мати трьох дітей пояснила труднощі, пов'язані з пошуком підходящої їй одягу в той час. 

“Я поєднала блузу Лавін і плаття з netaporter, щоб створити цей милий образ”, — написала 33-річна Лайвлі, роблячи відсилання до вбрання, в якому вона з'явилася на шоу Джиммі Феллона у січні 2020 року. 

“У жодного бренду не було зразків мого розміру після народження дочки. Багато речей з магазинів також не підходили мені. Їх було так багато. Подібні випадки ніяк не сприяють прийняттю жінками свого тіла, адже вони буквально не поміщаються в той одяг, який пропонують бренди. Це відштовхує і збуває з пантелику”. 

Лайвлі, у якої у шлюбі з актором Райаном Рейнольдсом народилося троє дочок, зазначила, що, озираючись назад, вона хотіла б бути впевненішою у своєму тілі після пологів. 

Читай також: Холлі Беррі виховує сина поза гендерними рамками та сексизму 

Блейк Лайвлі згадує, як втратила впевненість у собі після народження дітей.

«І я хотіла б, щоб тоді я відчувала себе так само впевнено, як зараз, через рік», — написала вона. «Це тіло подарувало мені дитину. І виробляло весь запас їжі для цієї дитини. Яке чудове диво. Але замість того, щоб пишатися, я почував себе невпевнено. Просто тому, що одяг мені не підходив за розміром. Як безглуздо це звучить у ретроспективі». 

Потім зірка відзначила засновника Мегабабе Кеті Стуріне, Розповівши, що власник косметичного бізнесу «закликає бренди досягти більшого успіху», коли справа доходить до створення більш інклюзивного одягу. 

«@katiesturino та інші пропонують брендам досягти більшого, допомагаючи жінкам не почуватися самотніми», — написала Лайвлі. «І вона досягає значного прогресу. Вона нагадує мені, що ми всі можемо просити найкращого від брендів, які нам подобаються». 

Пізніше Стуріно опублікував повідомлення Лайвлі, написавши: «Вау !!! Прокидаюся від дивовижного повідомлення про визнання тіла та модні бренди від @blakelively». 

 

Статті на тему