Донька Кейт Мосс стала обличчям Marc Jacobs Beauty
Редагувати переклад05 жовтня 2018, 13:39
16-річна Ліла Грейс підписала свій перший великий контракт.
Дочка Кейт Мосс і видавця Джефферсона Хека пішла стопами матері. Тепер вона офіційно являється обличчям косметичної лінійки Marc Jacobs Beauty. Про це вона сама повідомила на своїй сторінці у Instagram, опублікувавши перший кадр рекламної фотосесії.
Дизайнер Марк Джейкобс висловив у соцмережі подяку батькам дівчинки за згоду на її участь у зйомках та згадав, як познайомився з дочкою Кейт уперше:
Ми з Лілою познайомилися на Ібіці у 2008 році, коли вона відпочивала там із мамою. Вже тоді було видно сильний характер, індивідуальність і красу шестирічної дівчинки… Краса Ліли, її спокій, терпець і доброта зробили цей проект ще особливішим, ніж я міг собі уявити.
Нагадаємо, Кейт Мосс знялася в оголеному вигляді рекламної кампанії Saint Laurent.
Попередня стаття
Вуглеводне чергування: все, що вам потрібно знати
Статті на тему