Закрити
UA
Культура

Олена Зеленська та інші українські знаменитості у фотопроекті Oh My Look!

Поділись:

Перша леді країни Олена Зеленська, співачка Джамала, телеведуча Маша Єфросиніна, дизайнер Катя Сільченко та інші знаменитості взяли участь у фотопроекті Oh My Look! 

posts-to-db-Фото 1

“Звичка бути усвідомленим” – digital-проект сервісу оренди одягу Oh My Look!, присвячений змінам у найбільшому гардеробі країни, розумному споживанню і тому, як просто бути його амбасадором. У період карантину сервіс оновив свою модель на користь оренди всього одягу та показує зміни у дистанційних зйомках від Марини Карпій.

Читайте також: Всі статті Marie Claire про екологію та усвідомленість

Фотограф подивилася на ізоляцію з іншого боку і у партнерстві з Canon придумала, як фотографувати героїнь у Києві зі своєї квартири у Тбілісі. Оновлення, які Oh My Look! планував на протязі 2020 року, трапилися вже зараз: обслуговування оренди суконь обнулилося і стало обслуговуванням оренди всього одягу. На підтримку своїх змін бренд запустив digital-проект #ЗвичкаБути Свідомим.

Його учасницями у соціальних мережах стали Маша Єфросиніна, Катя Сільченко, Надя Дорофєєва, Ірина Горова, Джамала, Лера Бородіна, а завершальною історією стало інтерв’ю з Першою леді Оленою Зеленською. Героїні поділилися своїм ставленням до усвідомленого споживання, показали гардероб та передали свій одяг у обслуговування оренди. Тепер будь-який клієнт може прийти до Oh My Look! та взяти напрокат сукні з червоної доріжки, музичного кліпу або офіційної церемонії.

 

Перша леді Олена Зеленська

posts-to-db-Фото 2

Мені дуже близький тренд на відмову від консьюмеризму. Хоча, зізнаюся, я поки що не досягла успіхів у тому, щоб зменшити кількість використовуваних речей. Але мій шлях у цьому напрямі лише починається, працюю над собою.

Захаращуючи своє довкілля, ми захаращуємо свідомість. Я в цьому впевнена. Зараз у споживанні все частіше помітний тренд на «бути, а не здаватися». Сподіваюся, він розвиватиметься далі! Однозначно, одяг може сказати багато про особистість. Але за презентаційною частиною зазвичай є й глибший зміст. Якщо ми дозволимо один одному витрачати менше часу та грошей на презентації, можливо, залишиться більше на сенси.

Читайте також: Сучасна елегантність: надихаємося знаковими образами Олени Зеленської

 

Маша Єфросиніна

posts-to-db-Фото 3

Я абсолютний адепт нового руху стійкої моди. Я з тих людей, котрі самі навчилися заробляти гроші. Все, що маю сьогодні, заробила абсолютно самостійно. І ніколи в мене не було бажання тринькати гроші. Я добре знаю їм ціну і знала завжди. Тому всі мої споживчі звички дуже усвідомлені.

Зі зростанням матеріальних можливостей я стала дозволяти собі розкішні речі. Це найбільше стосується аксесуарів. Але наздоганяючи всі питання про slow fashion, хочу сказати, що вони теж у цій концепції. Усі мої сумки великих брендів – вони вічні. Я не знаю, чи передам я їхній своїй дочці і чи буде вона їх носити, але вони точно колись будуть досить гарними, якщо не реліквією, то дорогим вінтажем.

 

Лера Бородіна

posts-to-db-Фото 4

Вірю, що найближчим часом, навіть якби з нами не трапився карантин, споживчі звички змінювалися б — я в цьому човні давно. І вони не про те, що раніше ми хотіли багато різного одягу, а тут раптом прокинулися та зрозуміли, що можемо обійтися однією парою джинс та сорочкою. Вони про інше. Про цінність. Що речі повинні приносити радість, повинні бути якісними та служити більше, ніж один сезон. Зміна наших споживчих звичок у тому, що ми нарешті зрозуміємо, на що дійсно хочемо витрачати більше грошей і чим хочемо мати, а що готові поділити.

Сервіс оренди всього одягу, сервіс підписки на гардероб – я перша, хто мріє користуватись таким продуктом. Я мрію більше не вибирати між молочним та червоним костюмом! Я хочу носити обидва, і ще ось той блакитний із короткими шортами. Але я не хочу цим мати. Бачиш різницю?

 

Катя Сільченко

posts-to-db-Фото 5

Цілком згодна з тим, що fashion став надто fast. Ми набрали божевільну швидкість, нам усім настав час сповільнитися. Я за те, щоб об’єднати жіночий і чоловічий тижні моди, а круїзну колекцію взагалі прибрати. Але в жодному разі не чіпати кутюр – це особливе свято життя.

Я не роблю шалені оновлення гардеробу. Я та людина, яка кілька разів подумає перед покупкою. Дуже люблю перешивати одяг, який мені більше не підходить. Я дуже люблю це робити — давати життя речі, яка, здавалося, віджила себе.

 

Надя Дорофєєва

posts-to-db-Фото 6

Людина швидко пристосовується до умов, що змінюються. Карантин дав можливість нашій планеті відпочити та відновитися. Сподіваюся, для багатьох він стане знаком — замислитись та переглянути свої звички споживання.

Мені близький підхід сталої моди. Часто те, що нам набридло і здається не модним, не стильним, може бути для когось іншого річчю мрії. Думаю, світ незабаром прийде до зниження виробництва. Я намагаюся усвідомлено підходити до оновлення гардеробу – перш ніж купити річ, подумки комбіную її з одягом, який я вже маю. Люблю шукати цікаві вінтажні речі.

 

Ірина Горова

posts-to-db-Фото 7

На карантині взагалі зникло бажання щось купувати. І, гадаю, після нього прагнення до накопичення та безперервного споживання зменшиться. Люди зрозуміли, що краще витратити гроші на щось важливіше, ніж нові шмотки. Я мрію не про те, щоб піти магазинами і задовольнити свої миттєві бажання покупками. Я чекаю на можливість знову подорожувати і дивитися світ.

Вважаю, що бізнесу потрібно шукати підходи, які будуть релевантними і тим, хто любить нові гарні речі, і тим, хто не має можливості купувати одяг, вкладати кошти в переробку, вторинне споживання, перерозподіляти ресурси. Замість закликів «зменшити» та «заборонити», краще розробляти нові способи використання товарів вдруге.

 

Джамала

posts-to-db-Фото 8

Я не хотіла б дотримуватися правила «одноразово одягла і більше в цьому вбранні з’являтися не можна».

Проте у мене є речі, які я одягала лише на годину, на церемонію, зйомку чи інтерв’ю, а потім відправляла їх висіти у вбиральні. На карантині я розібрала свої шафи та обміняла такі речі на спеціальні костюми для лікарів. А виручені гроші передала фонду, який займається пошиттям костюмів та доставкою їх до лікарень.

Бути амбасадором усвідомленого споживання може кожен. Беріть приклад з героїнь і починайте з малого – розберіть свій гардероб і знайдіть одяг, який нудьгує. Вона може отримати нове та яскраве життя з іншими дівчатками, а вам дати можливість додаткового доходу. Детальніше читай на ohmylook.ua.

Також читайте