UA
RU

Гвінет Пелтроу показала фігуру у новій рекламній кампанії купальників

Редагувати переклад
Послідовниця ЗОЖ демонструє на своєму прикладі, що робота над собою може дати відмінний результат.

Днями Гвінет Пелтроу презентувала нову колекцію купальників та сама стала головною героїнею рекламної кампанії. 46-річна знаменитість позувала в чорному бікіні на сходах, насолоджуючись сонячним промінням. Фото виконане в чорно-білому стилі та чудово демонструє підтягнуту та рельєфну фігуру актриси.

Гвінет Пелтроу показала фігуру у новій рекламній кампанії купальників-Фото 1

@goop

Пару знімків із нової літньої колекції Пелтроу розмістила на офіційній сторінці свого проекту Goop і відразу отримала безліч захоплених відгуків, не тільки від її шанувальників, а й від колег по цеху. Свої коментарі залишили Кортні Кокс, Демі Мур, Ель Макферсон та Кортні Лав.

Читайте також: КРАЩІ СУКНЯ КАНСЬКОГО КИНОФЕСТИВАЛЮ 2019

І хоча актриса виглядає чудово в цьому купальнику, що бажає його придбати, доведеться витратитися, оскільки коштує такий купальний костюм 363 долари (9524 гривні).

Нагадаємо, що Гвінет Пелтроу — затята прихильниця правильного харчування та здорового способу життя. Вона заснувала проект Goop, який існує з 2008 року, який займається виробництвом продуктів харчування, косметики та інших товарів для ЗОЖ. До її бізнесу ставилися скептично, наприклад, нещодавно стався конфлікт із вітамінами для вагітних The Mother Load, які виявилися не такими невинними, як повідомлялося на її сайті. 

Незважаючи на це, прибуток актриси зростає з кожним роком і за одинадцять років існування бренду, вона встигла заробити приблизно 250 мільйонів доларів.

Статті на тему