Закрити
UA
Культура

Історія великої мрії: інтерв’ю з Максом Барським

Поділись:

Інтерв’ю про особистість, яка ховається за ім’ям одного з найуспішніших артистів сучасності. Сильний і щирий Макс Барських – про своє ставлення до життя та про те, що гроші – не головний рушійний елемент у кар’єрі музиканта.

posts-to-db-Фото 1

Одяг на Максі — COLIN’S

– Хто ти, коли не на сцені?

– У душі я все той же хлопець із Херсона. Оскільки в творчості на даному етапі я досяг багато чого, зараз головною моєю мрією є організація побуту таким чином, щоб я не загубився передусім, як людина, не загубився як чоловік, якому ще належить створити сім’ю, обігріти своїх родичів і максимально про них подбати . 

– У чому основна різниця між сценічним чином та реальною людиною, у твоєму випадку?

– На сцені я артист, який перевтілюється. Сцена часто лікує, вона дарує мені ту свободу, яку в реальному житті я не можу собі дозволити.

– Моє повсякденне життя – це здебільшого залаштунки: репетиції, перельоти, робота в студії, спілкування з дуже вузьким колом людей із професії та поза нею. Як правило, я дуже стриманий і найчастіше закритий. Завдяки такому способу життя я концентруюся, накопичую енергію, яка, як торпеда, вилітає з мене, коли я виходжу до свого глядача. Інакше неможливо. Неможливо скрізь іскрити.

Якщо сцена – це місце, де я звільняюся і дарую людям свої мрії та впевненість, то життя – це там, де виявляються сумніви, які мені потрібні щоразу для пошуку правильного шляху. Людина без сумніву – це якась завершена особистість. А якщо ти завершений, значить, нікуди йти далі.

posts-to-db-Фото 2

Одяг на Максі — COLIN’S

– Що тобі дають татуювання, адже у тебе їх багато? Що означає твоє татуювання на грудях?

– Практично кожне татуювання на моєму тілі – це якийсь життєвий етап та думка, відбиток почуттів та вираження свободи. Я ставлюся до свого тіла, як полотна, і подібно до художника відтворюю в татуюваннях значущі моменти в моєму житті. На правій руці зображено божественну енергію, яка створила світ, за допомогою поцілунку двох стихій – вітру та землі, ангела та людини. А на грудях кілька років тому з’явилося татуювання єгипетського бога сонця Ра – істоти в людській подобі, головою орла і широкими довгими крилами. Мені захотілося отримати на тілі відчуття сили та теплоти, а також якогось руху вперед. Я відчув потребу у більшій упевненості в собі, мені стало необхідним відчути відсутність внутрішніх страхів. Тому я її й зробив.

posts-to-db-Фото 3

Одяг на Максі — COLIN’S

– Коли виявилася велика мрія? Що стало першим кроком до неї? Як звучала твоя мрія 11 років тому, і як вона виглядає зараз?

– Я завжди хотів, не зраджуючи собі, досягти життєвого комфорту. Але головною метою, яка мене вела і веде до цього дня, – це неосяжне бажання ділитися своєю творчістю. Творчістю, яка є ідеологічно вільною, яка спрямована на подолання бар’єрів, творчістю, яка закликає жити в момент «тут і зараз».

Я родом із маленького міста Херсон: воно дуже затишне і по-особливому любимо. Але, щоб реалізувати себе як творчої одиниці, мені було необхідно вирватися за його межі: спочатку переїхати до Києва, а пізніше знайти своє місце сили в Лос-Анжелесі. Я дуже люблю дух волі. Мені нехтує момент будь-якого обмеження особистості. Коли я в Лос-Анджелесі, я дихаю на повні груди, тут людина захищена – захищена його думка, захищене відчуття себе. І коли я став жити і створювати музику біля океану, настав цей момент виконання дуже важливої ​​дитячої мрії.

Сьогодні я хочу, щоб і в мене на батьківщині люди відчували себе також вільно.

posts-to-db-Фото 4

Одяг на Максі — COLIN’S

– Музика стала твоїм ключем до успіху – як ти визначив свій стиль і як зрозумів, що це те, що буде актуальним для слухача?

– Стиль Макса Барських протягом багатьох років змінювався до невпізнання. Я починав з танцювальної музики, потім перейшов в інді-напрямок, пізніше було довге мовчання, яке в певний момент знову витіснила танцювальна музика. Сьогодні це ретро вейв. Завтра буде щось зовсім інше, над чим я вже працюю. Музика Макса Барських – це скоріше рідка субстанція, яка набуває форм того часу, в якому я перебуваю і живу. Адже найважливіше для артиста та митця – не втратити відчуття тимчасового простору.

posts-to-db-Фото 5

Одяг на Максі — COLIN’S

– Який рівень щирості можливий у поп-музиці?

– Я сам пишу свою музику, тому моя щирість із слухачем стовідсоткова. Те, що вигадується мною, не може бути іншим. Воно має лише той сенс, який я переживаю та відчуваю на даному етапі. Інакше я просто не зміг би!

– Збоку здається, що ти дуже творчий. як це з’єднується з бізнес-якістю, які необхідні тобі, як мінімум, як продюсер? Плюс, щоб бути успішним, самому теж необхідно мати стратегію.

– Модель мого успіху дуже проста. Вона ґрунтується на двох конкретних принципах: перше – роби максимально якісно, ​​вкладай весь потенціал у свою крайню роботу, адже вона є твоєю особою; друге – будь чесним, займайся виключно тим, у що віриш і те, що відчуваєш.

Я ніколи не займуся якоюсь справою, яку я не розумію зсередини, як складені його атоми, не розумію, як вона функціонує і що вона дає людям, про що її головний сенс і найголовніше – для кого вона. Тому все, чим я займаюся – це музика, навколомузичні процеси та ті творчі стовпи, які мені близькі.

– У чому роль сучасного продюсера, адже достатньо мати голос, інтернет та бути проактивним і можна стати популярним?

– Я продюсую свої пісні з першого дня моєї появи на сцені. І концепція Макса Барських завжди була незалежною. З кожним новим альбомом я підбирав той чи інший музичний лейб, який був потрібний для того, щоб максимально якісно донести мій продукт до слухача. Тому ті сучасні можливості, які зараз відкриваються для молодих артистів, я використав із самого початку шляху: ініціативність при виборі пісні, її поширення, відчуття…

На мій погляд сучасний продюсинг це насамперед надання серйозного менеджменту артиста, яке передбачає створення великої і потужної команди, яка дуже тонко і гнучко реагує на час, і точно розуміє унікальність артиста. У майбутньому, розвиваючи свій лейбл BEREGA, я бачу співпрацю з музикантами, у яких є іскра. І нехай навіть вони на початковому етапі не створюють своєї музики, моє завдання, як продюсера, полягатиме в допомозі розкрити цей талант і музично його обрамити.

posts-to-db-Фото 6

Одяг на Максі — COLIN’S

– Коли ти заробив свій перший мільйон?

– Мені важко сказати точно, бо великі гроші прийшли досить давно, з моменту успіху альбому Тумани. Протягом багатьох років гроші постійно перебували в обігу. Я весь час вкладав кошти, щоб отримувати максимальні можливості для свого продукту, покращувати його у всіх можливих напрямках. І як наслідок, це дало ще більше капіталу.

Але саме усвідомлення наявності суми з шістьма нулями прийшло відносно недавно, відколи з’явилася можливість зайнятися своїм побутом: купити ту квартиру, яку я хочу, мати ту машину, яку я хочу, забезпечувати моїх родичів так, як мені хотілося б. Адже насправді мільйон рахується не папірцями, а можливостями.

Дуже часто за мільйон можна купити річ еквівалентну цій сумі, а іноді ти можеш зробити щасливішим трохи більше людей, ніж самого себе. І ось у цьому й криється основна цінність заповітної суми, про яку мріють із самого дитинства.

– Що відчував у той момент, коли зрозумів, що ти мільйонер?

– У мені посміхнувся маленький хлопчик Коля з Херсона зі словами «можеш» (посміхається). (Прим. ред. – Справжнє ім’я виконавця Микола Бортник).

– Чому тебе нема у Форбс?

(Сміється) Я якраз є у Форбс, американському… І я там не завдяки своїм мільйонам. (прим.ред. у 2018 році в рамках першого світового туру оглядач Forbes US відвідав концерт Макса Барських у Сан-Франциско у легендарному клубі DNA Lounge, після чого видання назвало артиста музичним послом України у світі).

posts-to-db-Фото 7

Одяг на Максі — COLIN’S

– Наскільки твій успіх – це свобода, а наскільки – обмеження?

– Успіх не приходить сам собою. Це завжди жорсткий таймінг та скрупульозно збудована робота над собою. Успіх обмежує, але ж він і структурує тебе, роблячи тільки краще. Коли я читав “Великий Гетсбі” Фіцджеральда мені особливо заповнився епізод, в якому юний Гетсбі прописував цілі та завдання на шляху становлення кращої версії себе. Так ось його завдання були не лише унікальними, а й більшими. Перед собою ставив високі планки. Приблизно також я щодня опрацьовую свої майбутні вершини. Протягом уже багатьох років щоранку я ставлю собі одне й те саме питання «Що ще я можу зробити для того, щоб стати кращим?»

– Повернуся до ціни успіху – Ти йшов на компроміси заради грошей?

– Ні, я ніколи не йду на компроміси заради грошей!

– Ти почуваєшся артистом світу?

– Я ще не отримав свій Греммі (усміхається). Але мене радує той факт, що мої пісні слухаю по всьому світу, а на міжнародні концерти збираються повні зали. Це свідчення того, що музика не має меж, і мені є куди прагнути. Я хочу донести більшу кількість людей, як я відчуваю життя.

– Це така стратегія, щоб усі знали твої пісні, але мало знали про тебе особисто?

– Мені здається, що артист максимально точно розповідає про себе у творчості. І якщо творчість недостатньо багатослівна, тоді настає потреба розкривати скелети у шафі. Це не те, чим мені цікаво займатись. Усього себе я показую у своїй музиці.

– Що каже твоє внутрішнє его зараз? Ти пишаєшся заслуженим успіхом?

– Пишатися, отже, зупинитися. Я усвідомлюю свій успіх і розумію, що ще дуже багато доведеться зробити.

posts-to-db-Фото 8

Одяг на Максі — COLIN’S

– 30 років – це переступити поріг та стати дорослим. Що ти зараз відчуваєш?

– Я начебто переступив цей поріг, але почуття дорослішання поки не настало (посміхається).

– Одна з важливих історій фінансового успіху західних зірок полягає в тому, що вони створюють навколо свого імені бренд, а навколо бренду — екосистему, що включає і творчість, і мерч, і бізнеси. Як ти рухаєшся у цьому напрямку?

– Мені здається, наша команда одна з перших почала рухатися у напрямі розвитку музичної екосистеми в Україні. Практично кожна наша пісня за останні кілька років знайшла своє відображення у відповідній продукції. Цей крок став необхідним із розширенням бренду на міжнародному рівні. Нам захотілося поділитися зі слухачем не лише музикою, а й чимось, що могло мати якусь матеріальну цінність. Саме тому ми вже кілька сезонів поспіль створюємо із дизайнером Лілею Літковською капсульні колаборації. Нам дуже комфортно працювати разом. Мене надихає її бачення, дизайн. Тому я із задоволенням довірив розробку такого важливого для нас моменту, як мерч, саме їй. Я вважаю, що мої шанувальники гідні отримувати якісну продукцію та в чомусь навіть унікальну.

– Як змінилися твої життєві принципи та цінності за останні 10 років?

– Може, стало менше рожевих окулярів. Зараз я бачу реальність чіткіше, такою, якою вона є насправді. Добре це чи погано, я поки що не знаю, але те, що я бачу, мені подобається. Хоча в душі мені хотілося б відчувати більше затишку.

– Як гадаєш, як твоя музика впливає на соціокультурну складову?

– Я навмисне намагаюся говорити зі слухачем простою мовою. Так, щоб ті глибокі меседжі, які я вкладаю у свої пісні, були повністю почуті і відчуті. Можливо, це прозвучить нескромно, але не можна не звернути увагу, що кожна зміна музичних напрямів, що відбувається у моїй творчості, так чи інакше пов’язані з музичними трендами СНД. (прим. ред. завдяки четвертому повноформатному альбому «Тумани», який приніс артисту кілька платинових дисків і статус російськомовного артиста, що найбільше ротується в радіо форматі по всьому світу, повернув сучасній музиці романтизм 90-х. Саме його стилізована композиція «Хочу танцевать», у 2014 році, запустила механізм великого інтересу з боку сучасних музикантів до мелодизму та смислів кінця минулого століття, а через кілька років п’ятий альбом «Сім» поступово витіснив популярність 90-х у бік ретро-вейву 80-х).

posts-to-db-Фото 9

Одяг на Максі — COLIN’S

– Як ти відновлюєш після великих сольних концертів? що ти відчуваєш, перебуваючи на сцені під час свого великого концерту? спектр емоцій та відчуттів змінюється на протязі концерту? як?

– Кожен концерт – це розмова із публікою, це обмін енергіями. Це ніби ти стоїш перед бушуючим океаном, але не боїшся в ньому потонути. Кожна його хвиля вдаряє тебе, піднімає нагору, опускає і знову піднімає. Саме такі відчуття я відчуваю, коли виходжу віч-на-віч зі своїм слухачем.

Але після будь-якого концерту я шукаю тиші. Мені потрібно знову акумулювати енергію. І добре, коли на це є бодай кілька днів.

– Як фізично та морально ти готуєшся до світового турне?

– NEZEMNAYA2020 – це великий амбітний проект. Подібного туру у моїй кар’єрі ще не було. І на даному етапі я збираюся, наче пазл. У цьому мені дуже допомагає новий альбом, над яким зараз ведеться робота. Адже насамперед мною керує бажання поділитися зі своїм слухачем новою музикою.

КРЕТИТСИ:  

фото Дмитро Комісаренко

асистент фотографа КСЕНІЯ ТВЕРДОХЛІБ

одяг COLIN’S

стиль LUVI

MUA Юлія Шелконогова

перукар МАКСИМ НАГІРНИЙ

Також читайте