
Кайлі Дженнер планує запустити бренд алкогольних напоїв
Зірка реаліті-шоу не має наміру зупинятися на досягнутому.
Кайлі Дженнер, яка цього року була названа наймолодшим мільярдером, вирішила розширити коло своєї діяльності і займатися не лише косметичними засобами Дівчина готується підкорювати простори алкогольного бізнесу та вже подала заявку на реєстрацію товарного знаку.
Дженнер зізналася в інтерв’ю BuzzFeed, що вперше скуштувала алкоголь, коли їй виповнилося 21 (а це було у серпні минулого року). Схоже, вже тоді знаменитість вирішила випробувати свої сили у цій сфері.
@kyliejenner
Як повідомляє видання TMZ, Кайлі подала заявку на реєстрацію товарного знака на різні, пов’язані з алкоголем, продукти, такі як лікери, вино, готові алкогольні коктейлі та винні коктейлі. І хоча її сестра Кім Кардаш’ян Вест відома тим, що не вживає подібних напоїв, вона все одно матиме можливість насолодитися продукцією імені Кайлі, оскільки Дженнер планує випускати і безалкогольні коктейлі, напої та воду в пляшках під власною торговою маркою.
Читайте також: КИМ КАРДАШ’ЯН ВИПУСТИЛА ЛІНІЙКУ КОРЕКТУЮЧОЇ БІЛИЗНИ
Але не лише алкоголем Кайлі вирішила заробити ще один мільярд, вона також подала заявку на різні торгові марки. В даний час вже зареєстровані торгові марки Kylie аксесуари для волосся, постільна білизна, кухонна техніка, свічники та перенесення для дітей.
Ми, у свою чергу, бажаємо удачі молодий бізнес-леді.
Більше від
- Справжні зірки сяють попри всі блекаути: чому Threads досі обговорює київський концерт Макса Барських
- Для сніжного настрою: 6 фільмів з ідеальною зимою
- У тілі звіра: вийшов трейлер нового мультфільму Pixar “Стрибунці”
- Унікальний світ наїву: в Українському Домі відкрилася виставка “Земля Івана”
- Українські фільми «2000 метрів до Андріївки» та «Я померла в Ірпені» — у шортлісті «Оскара — 2026»