UA
RU

Кім Кардаш'ян очолила антирейтинг рекламних амбасадорів

Редагувати переклад
Зірка американського реаліті-шоу виявилася "невигідним вкладенням коштів".
Кім Кардаш'ян очолила антирейтинг рекламних амбасадорів-Фото 1

Кім Кардашьян. Фото: instagram.com/kimkardashian

Маркетингові дослідження Spotted оцінили ефективність мільярдних рекламних кампаній за участю знаменитостей. Виявилось, що очікування не відповідають реальності. За підсумками аналізу, Кім Кардашьян виявилася «небезпечною персоною номер один», чия недоречна публічна поведінка боляче б'є за репутацією компаній, які підписали з нею рекламні контракти. Не рятують навіть 115 мільйонів передплатників зірки у Instagram.

До першої п'ятірки зірок, які не виправдали надії брендів, увійшли Кендал Дженнер і Хейлі Болдуїн. Перша може «похвалитися» співпрацею з Longchamp, Fendi та Missoni, а друга представляла Tommy Hilfiger та Levi's.

 

new @fendi campaign shot by Karl 💙

Опублікувати за Кендалл (@kendalljenner)

За оцінкою Spotted, провальними також були рекламні кампанії Versace з Наомі Кемпбелл та Крісті Тарлінгтон.

Як з'ясувалося в ході дослідження, люксові бренди, порівняно з мас-маркетом, частіше помиляються у виборі амбасадорів. Партнерство із зірками таїть у собі багато ризиків: скандали за участю посланців брендів, їхні політичні погляди, образлива поведінка — це лише частина підводного каміння рекламних кампаній.

Читайте також: ЯК МИЛО: КИМ КАРДАШ'ЯН ПОКАЗАЛА Зворушливе ФОТО ДІТЕЙ

Кім Кардаш'ян підтримує понад 22 благодійні організації, але їй не вистачає довіри споживачів, вважають експерти.

За даними Spotted, Кім, Кендал, Хейлі та інші зірки програють мікроінфлюенсерам, блогерам, які досягли високої лояльності своїх фоловерів.

Статті на тему