UA
RU

Маколей Калкін пробуджує дух Різдва у рекламному кампейні

Редагувати переклад
Тепер не один удома, а з ігуаною! 
Маколей Калкін пробуджує дух Різдва у рекламному кампейні.

Кадр із відео

Маколей Калкін лише зрідка радує шанувальників своєю творчістю. І цей час настав - актор знявся в рекламній кампанії The Naughty or Nice від бренду шкарпеток Happy Socks. На тлі картини зимового лісу Маколей Калкін позував з ігуаною, і поміркував про наближення свят. 

Окрім зйомок у кампейні, зірка фільму «Один удома» випустив три пари ексклюзивних шкарпеток спільно з брендом. На них зображені кролики, які, до речі, дуже подобаються знаменитості. 

Читайте також: Лілі-Роуз Депп знялася у новорічній рекламі Сhanel

Це справді не свято, якщо під ялинкою немає шкарпеток, а Маколей на екрані телевізора. Отже, ми поєднали їх разом, створюючи це дивне і чудове сезонне захоплення,

- вважає співзасновник Happy Socks та креативний директор Віктор Телль.

Святкові шкарпетки можна придбати на сайті Щасливі шкарпетки. Вартість однієї пари варіюється від 16 доларів. А якщо ви хочете подарувати їх як подарунок, бренд придумав подарункову упаковку за вас. За 48 доларів ви зможете купити набір із трьох пар шкарпеток. 

Дивіться рекламну кампанію Маколея Калкіна разом із брендом Happy Socks:

Нагадаємо, нещодавно ми розповідали, що бренд  Off-White став найпопулярнішим у світі.

Статті на тему