Макс Барських став обличчям українського бренду
Редагувати перекладСпівак та український бренд одягу TATTOOSWEATERS розпочали спільну співпрацю.
Креативний директор бренду Анна Осмєхіна, натхненна любов'ю Макса Барських до татуювань та його художньої освіти, створила нову колекцію з унікальним візуальним рядом.
Як заявив сам співак: «Татуювання для мене – це символ тих чи інших емоцій, це відбиток почуттів та вираження свободи».
Читайте також: У НОВОМУ АМПЛУА: К'ЯРА ФЕРРАН'Ї СТАНЕ ДИЗАЙНЕРОМ КОСТЮМІВ ДЛЯ INTIMISSIMI
Нова рекламна кампанія TATTOOSWEATERS увійде в основу великого сольного концерту Макса Барських Тумани, присвяченого річниці виходу однойменного альбому
Статті по темі:
П'ЯТЬ ІДЕАЛЬНИХ ЛІТНІХ ОБРАЗІВ ВІД STEM: ВИБІР НАДІ ШАПОВАВ
МАКС БАРСКИХ ГОТУЄ ВЕЛИКИЙ КОНЦЕРТ У КИЄВІ
ЧУДО-ЖІНКА: КАПСУЛЬНА КОЛЕКЦІЯ УКРАЇНСЬКОГО БРЕНДУ BLOOD & HONEY