UA
RU

Неймар, Серена Вільямс та Кара Делевінь у новому ролику навушників Beats by Dre

Редагувати переклад
Відключити свої вуха і бути вищим за шум - ось про що цей рекламний ролик.
Неймар, Серена Вільямс та Кара Делевінь у новому ролику навушників Beats by Dre-Фото 1

Instagram/@beatsbydre

Компанія Beats by Dre представила новий рекламний ролик, у якому розповідається ні скільки про продукт, як історію успіху знаменитих людей. Відео починається з того, що актор Майкл К. Вільямс розповідає повчальну казку своєї дочки, яка не може заснути. 

Читайте також: СПІВАЧКА FKA TWIGS СТВОРИЛА КОЛЕКЦІЮ ПІЖАМ

Він вчить її не звертати уваги на критику та негатив, який оточує кожного, а йти тільки вперед, як зробили це футболіст Неймар, Серена Вільямс та Кара Делевінь. В історії йдеться, що необхідно вміти відключатися від думки сторонніх, звідси і слоган рекламної кампанії — «Вище шуму». Після цього мотивуюча казка на ніч перетворюється на видовищну виставу з феєрверками та вибухами. 

Також, бренд не забув про свою незмінну «фішку» — їхня реклама плавно перетворюється на ролик для певного треку. На цей раз ним стала пісня Don't Tell Me від Ruel. Автори ідеї – рекламне агентство JohnXHannes New York, режисурою займався Теренс Ніл із Park Pictures.

Статті на тему